کد خبر : 1816747 | 05 فروردين 1401 ساعت 18:26 | 24.6K بازدید | 3 دیدگاه

هانسی فلیک: بابت حذف ایتالیا متاسفم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان حذف ایتالیا را بخشی از واقعیت اتفاقات در زمین فوتبال توصیف کرد.

هانسی فلیک: بابت حذف ایتالیا متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری در انتظار تماشای مسابقه پرتغال و ایتالیا در فینال مرحله پلی آف بودند، آتزوری ناباورانه در خانه مقابل مقدونیه شمالی مغلوب شده و برای دومین دوره متوالی در رسیدن به جام جهانی ناکام ماند. هانسی فلیک از این بابت ابراز تاسف کرده و البته مدعی شد مقدونیه با تمام توان برابر ایتالیا بازی کرده و کمی هم خوش شانس بوده است.

هانسی فلیک گفت: "باید اعتراف کنم که توماس توخل روی نیمکت باشگاه چلسی عملکرد بسیار خوبی داشته است. کای هاورتز اخیرا بازی های زیادی در ترکیب چلسی انجام داده و البته بسیار خوب هم بازی کرده است. تیمو ورنر نیز مدت زیادی است که مصدوم شده و باید در ادامه به فرم ایده آل خود برسد. همه این کار را کرده اند. همه بازیکنان به دنبال درخشش و نشان دادن خود در تمرینات و مسابقات هستند.

1701010

ناکامی تیم ملی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی؟ بازی دیروز نشان داد که واقعیت فوتبال چگونه است. مقدونیه شمالی با شور و شوق فراوانی بازی کرد و در پایان کمی خوش شانس بود. خوشحالم که توانستیم خیلی سریع به جام جهانی صعود کنیم. کمی برای ایتالیا متاسفم، اما فوتبال همین است و همه چیز معطوف به عملکرد شما می شود.

شرایط آنتونی رودیگر؟ خوشحالم که چنین بازیکنی را در تیم خود داریم. رودیگر سریع ترین بازیکن لیگ برتر است و در اختیار داشتن چنین بازیکنی همیشه خوشحال کننده است. نیازی نیست در مورد کیفیت رودیگر به عنوان یک مدافع صحبت کنیم. مهم این است که او به این روند پیشرفت ادامه داده و به تیم کمک کند."

دیدگاه‌ها