کد خبر : 1816891 | 07 فروردين 1401 ساعت 09:48 | 11.4K بازدید | 7 دیدگاه

فلیک: از تمام بازیکنان آلمان راضی هستم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، از شرایط بازیکنان حاضر در اردوی این تیم ابراز رضایت کرد.

فلیک: از تمام بازیکنان آلمان راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم رژیم صهیونیستی رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد.
گل‌های آلمان در این بازی را کای هاورتز در دقیقه 36 و تیمو ورنر در وقت‌های تلف شده نیمه اول به ثمر رساندند تا این تیم همچنان به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد. 
فلیک پس از پایان بازی در گفتگو با  خبرنگاران درباره شرایط این دیدار گفت:«من بسیار خشنود هستم. ما بسیار شجاعانه بازی کردیم و توانستیم آنها را به سختی پرس کنیم. در مجموع می‌توانیم از تمامی بخش‌ها و بازیکنان تیم راضی باشیم. فکر می‌کنم این که این بازیکنان اینطور توانستند پاداش تلاششان را به خودشان بدهند عالی است. ما در هشت بازی شش گل از روی ضربات شروع مجدد زدیم و باید به این موضوع افتخار کنیم.»

 

1701238


این بازی در دقایق پایانی با هیجان بسیاری همراه بود. توماس مولر در دقیقه 89 یک پنالتی که به سود آلمان اعلام شده بود را از دست داد و بازیکن رژیم صیهونیستی نیز پنالتی اعلام شده به سود این تیم را خراب کرد تا نیمه دوم بدون گل زده به پایان برسد. 
فلیک درباره پنالتی‌ای که اشلاتربک به حریف داد اظهار داشت:«در این سطح باید در تمام طول 90 دقیقه متمرکز باشید. چنین خطاهایی در جام جهانی می‌تواند برای هر تیمی مرگبار باشد. او تا آن زمان عملکرد بسیار خوبی داشت.»
این مربی آلمانی همچنین با تمجید از عملکرد جمال موسیالا اضافه کرد:«او امشب لحظات خوب بسیاری در زمین داشت. این بازیکن با سبک بازی‌ای که در حال حاضر دارد یک دارایی ارزشمند برای بایرن، برای ما و برای هر تیمی به حساب می‌آید.»

دیدگاه‌ها