کد خبر : 1816765 | 05 فروردين 1401 ساعت 21:17 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

مهمترین مسئله فنرباغچه است؛

اولین واکنش اوزیل بعد از روز جنجالی

مسوت اوزیل پس از محرومیت موقت توسط فنرباغچه در پی درگیری با سرمربی موقت باشگاه، سکوت خود را شکست.

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل، هافبک 32 ساله و سابق آرسنال، در جریان بازی روز یکشنبه در خانه مقابل کنیاسپور با اسماعیل کارتال، سرمربی موقت باشگاه درگیر و دوباره در مطبوعات خبرساز شد. البته مدیران باشگاه فنرباغچه خیلی زود واکنش نشان داده و روز پنجشنبه مسوت اوزیل به همراه هم تیمی اش اوزان توفان را از شرکت در تمرینات محروم کردند.

اما به نظر می رسد مسوت اوزیل پشیمان شده و در تلاش برای دلجویی از باشگاه است. او در صفحه رسمی خود در توییتر تصویری از پرچم ترکیه و باشگاه را منتشر کرد و نوشت: "مهمترین مسئله فنرباغچه است."

البته باشگاه فنرباغچه هنوز واکنشی در مورد بخشش مسوت اوزیل نشان نداده و این بازیکن حداقل از شرکت در دیدار مقابل کایسری اسپور محروم خواهد بود. مسوت اوزیل در ژانویه سال 2021 بالاخره از آرسنال جدا و برای ادامه فوتبال خود راهی ترکیه شد. مسوت اوزیل از زمان انتقال به فنرباغچه، 37 بار برای این تیم در سوپر لیگ بازی کرده و 9 گل در این فصل به ثمر رسانده است. فنرباغچه قصد دارد قبل از پایان فصل و پس از اخراج ویتور پریرا در دسامبر، یک سرمربی دائمی جدید استخدام کند. این باشگاه در حال حاضر در فاصله هشت بازی باقی مانده تا پایان فصل، در رده سوم جدول سوپر لیگ قرار دارد و البته 15 امتیاز با ترابزون اسپور صدرنشین فاصله دارد.

1701042

دیدگاه‌ها