کد خبر : 1816892 | 07 فروردين 1401 ساعت 10:13 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

ساوت‌گیت: بازی با سوییس امتحان بسیار خوبی بود

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که دیدار با سوییس به خوبی بازیکنان این تیم را محک زد.

ساوت‌گیت: بازی با سوییس امتحان بسیار خوبی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی سوییس رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 
گل‌های سه شیرها در این بازی را لوک شاو در وقت‌های اضافه نیمه اول و هری کین در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. 
ساوت‌گیت پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«من فکر می‌کنم بازیکنان به سبک بازی خودشان احترام می‌گذارند، ما پیش از این درباره بازی آنها و رکوردی که دارند، اشاره کرده بودیم. اگر فقط روی تلاش برای شکست نخوردن تمرکز کنید شرایط دشوار می‌شود، بنابراین نکته مهم امروز عملکرد ما و امتحانی بود که تیم حریف عملا از ما گرفت.»

 

1663845


او با اشاره به بازی خوب تیم ملی سوییس اظهار داشت:« فکر می‌کنم این بازی واقعا امتحان خوبی بود. ما عقب افتادیم، مشکلات تاکتیکی داشتیم که باید حل می‌کردیم و به خوبی دفاع کردیم. ما چیزهای بسیاری درباره بازیکنان جدید یاد گرفتیم که تجربه زیادی از پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورشان نداشتند.»
این مربی انگلیسی با ابراز رضایت از کسب پیروزی در این بازی اضافه کرد:«البته که در اواخر بازی توانستیم از بازیکنان باتجربه‌تری در ترکیب این تیم استفاده کنیم و بعضی از بازیکنان درجه یک را به زمین فرستادیم که باعث شد پایانی قدرتمندانه داشته باشیم، چیزی که برای این تیم و همچنین برای هواداران اهمیت زیادی داشت.»
ساوت‌گیت درباره درخشش هری کین و بازگشت این بازیکن به روند گلزنی‌هایش گفت:«فکر می‌کنم او حالا در فهرست گلزنان و در کنار نام‌هایی باورنکردنی قرار دارد و قرار گرفتن در چنین جایگاهی و در کنار چنین افرادی اهمیت زیادی برای او دارد. عملکرد خوب تیم به همین اندازه برای این بازیکن مهم است. هرگز نشده که او نخواهد در اردویی حاضر باشد یا از همکاری با تیم ملی سر باز بزند.»

دیدگاه‌ها