کد خبر : 1816939 | 07 فروردين 1401 ساعت 14:45 | 55.7K بازدید | 7 دیدگاه

بحران در ایتالیا؛ خداحافظی ستاره‌های آتزوری

ناکامی تیم ملی ایتالیا در صعود به جام جهانی 2022 قطر بحران‌های دیگری را هم در این تیم به همراه داشته است.

بحران در ایتالیا؛ خداحافظی ستاره‌های آتزوری

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با قبول شکست برابر مقدونیه شمالی در اولین دیدار از مسابقات پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا از صعود به این رقابت‌ها بازماند. 
لورنزو اینسینیه، چیرو ایموبیله و جورجینیو روز گذشته اردوی تمرینی تیم ملی ایتالیا را ترک کردند تا به تیم‌های باشگاهی‌شان برگردند اما بسیاری باور دارند که این نشانه‌ اولیه از احتمال خداحافظی این سه بازیکن از تیم ملی کشورشان است. 
این سه بازیکن به همراه مارکو وراتی، جانلوکا مانچینی و دومنیکو براردی همگی از روبرتو مانچینی اجازه گرفتند که اردوی آتزوری را زودتر از موعد مقرر ترک کنند. 

 

1700938


روزنامه کوریره دلو اسپورت مدعی شده که تصمیم اینسینیه، ایموبیله و جورجینیو برای ترک اردوی تیم ملی به این معناست که آنها آماده هستند تا پس از فاجعه عدم صعود به جام جهانی 2022 قطر و شکست برابر مقدونیه شمالی از حضور در تیم ملی خداحافظی کنند. 
اینسینیه و جورجینیو پس از نمایش درخشانی که در یورو 2020 داشتند، در فصل جاری نتوانستند بار دیگر به دوران اوج برگردند و ایموبیله نیز جایگاه چندان محکمی در ترکیب تیم مانچینی نداشته است. 
شکست 0-1 برابر مقدونیه در پالرمو باعث شد که بسیاری از هواداران تیم ملی ایتالیا به شدت از عملکرد این سه بازیکن انتقاد کنند. 
هنوز خبری از تصمیم قطعی آنها برای ترک تیم ملی اعلام نشده اما با توجه به این که ایتالیا حداقل تا دو سال دیگر در هیچ رقابت بزرگ و مهمی حضور نخواهد داشت، این احتمال وجود دارد که چرخه پوست اندازی آتزوری زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت آغاز شود.

دیدگاه‌ها