کد خبر : 1816962 | 07 فروردين 1401 ساعت 18:47 | 28.2K بازدید | 3 دیدگاه

سن‌سباستین، مقصد نهایی

آخرین ماموریت؛ مذاکرات مثبت کاوانی با تیم لالیگایی

ادی کاوانی در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد جدا خواهد شد و مقصد بعدی او لالیگاست.

آخرین ماموریت؛ مذاکرات مثبت کاوانی با تیم لالیگایی

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد و با توجه به افزایش ترافیک در خط حمله شیاطین سرخ ادینسون کاوانی کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است. از طرفی بعد از برکناری اوله گونار سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک نیز اوضاع تغییر چندانی برای ستاره اروگوئه‌ای نکرده است.

1678685

 

پیش از نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی در مورد ادینسون کاوانی وجود داشت و گفته شد که این بازیکن از نیمکت‌نشینی‌های پیاپی در منچستریونایتد خسته شده و قصد دارد در ژانویه این تیم را ترک کند. با این حال تاکید رالف رانگنیک باعث شد که نهایتاً این بازیکن راضی به ماندن در یونایتد شود و تا پایان فصل در اولدترافورد بماند.

کاوانی که سابقه بازی در لیگ فرانسه و سری آ را هم دارد، با وجود داشتن پیشنهاد از اینتر و ریورپلاته قصد دارد راهی لالیگا شود. بازی در لیگ اسپانیا آخرین چالش ستاره اروگوئه ای در فوتبال اروپا خواهد بود. جالب اینکه باشگاهی که با وی وارد مذاکره شده و به توافق هم رسیده، نه رئال است، نه بارسا و نه اتلتیکو.

1678684

 

طبق ادعای مارکا، رئال سوسیداد که جدایی الکساندر ایساک در پایان فصل را قطعی می داند، برای جانشینی او مذاکراتی کاملا مثبت با کاوانی داشته و بسیار خوشبین است که در پایان فصل او را در اختیار بگیرد.

کاوانی فصل جاری در 761 دقیقه بازی برای منچستر در 17 بازی تنها دو گل زده و یک پاس گل نیز داده ولی سوسیداد اطمینان دارد که کاوانی در سن سباستین به روزهای اوجش باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها