کد خبر : 1817102 | 08 فروردين 1401 ساعت 22:56 | 60.8K بازدید | 21 دیدگاه

یک هزار تومانی از استقلال نگرفته‌ام

گلایه محترمانه احمد موسوی از فرهاد مجیدی

بازیکن سابق استقلال نسبت به نحوه برخوردی که با او در تیم استقلال شد گلایه هایی را مطرح کرد.

گلایه محترمانه احمد موسوی از فرهاد مجیدی

به گزارش ورزش سه، احمد موسوی که پس از یک فصل نسبتا خوب در استقلال در لیست مازاد فرهاد مجیدی برای لیگ بیست و یکم قرار گرفت در‌ بخشی از گفت‌وگوی خود با برنامه "نوروز فوتبالی" درباره اتفاقاتی که در این تیم برایش رخ داد صحبت کرد.

موسوی در ابتدای صحبت هایش گفت: فصلی که من وارد باشگاه استقلال شدم علیرغم پیشنهاداتی که داشتم آمدم. وقتی استقلال سراغ بازیکنی می‌آید، قطعا پیشنهادات زیادی به این بازیکن شده اما من دوست داشتم لباس استقلال را بپوشم. به زعم کارشناسان و آمار عملکرد خوبی هم در این تیم داشتم.

او در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص دلیل جدایی اش از جمع آبی پوشان عنوان کرد: نمی‌خواهم به یک سری مسائل ورود کنم. الان استقلال در مسیر موفقیت است و نمی‌خواهم مسائل شخصی خودم را مطرح کنم. برای باشگاه بزرگ استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به اهدافشان و قهرمانی برسند چون ما قبل از اینکه بازیکن‌شان بشویم، هوادارشان بودیم. از ته دل برایشان آرزوی موفقیت دارم.

موسوی در ادامه گفت: در استقلال تا بازی های آسیایی همه چیز خوب بود. در آن مسابقات مسئله ای پیش آمد که با خود آقا فرهاد هم در مورد آن صحبت کردیم؛ همانجا در بازی با الدحیل یک مصدومیت برای من پیش آمد و پاشنه پایم محکم به زمین خورد و مصدومیتم حالت کوفتگی پاشنه پا بود و واقعا نمی‌توانستم راحت بدوم. من بقیه بازی ها را با مصدومیت بازی کردم و سرمربی تیم هم در جریان بود. ما از بازی های آسیایی برگشتیم و وقتی برگشتیم وریا مصدوم شد و دست سرمربی خالی شد. ما دو بازی با ذوب آهن در جام حذفی و لیگ داشتیم و من گفتم شرایط اینطور است اما اگر نیاز دارید من با درد و آمپول بازی می‌کنم. من با درد این مسیر را ادامه دادم و زمانی که نتوانستم ادامه بدهم و خواستم برگردم و شرایط در حال بهتر شدن بود و دوباره مسئله کرونا پیش آمد و فصل تمام شد.

 

 

موسوی سپس با انتقاد از زمان اعلام عدم نیاز به او توسط کادرفنی گفت: در پیش فصل برای بازی با الهلال رفتیم و اتفاقاتی افتاد که دوست ندارم با توجه به مسیری که استقلال در آن است درباره اش صحبت کنم ولی دوست نداشتم اینطور جدا شوم. بعضی مسائل در فوتبال دست خود آدم نیست و من تا جایی که دست خودم بود افتخار دانستم که در استقلال باشم اما شما بگویید اگر ۳-۴ روز قبل از شروع لیگ چنین اتفاقی برای شما بیفتد چه کار می‌کنید؟ من حتی یک درصد هم به جدایی فکر نمی‌کردم. بعضی مسائل دست من نبود؛ بعضی ناخواسته برداشت های بدی کردند و تصور کردند من دنبال پول و غرامت هستم. الان آقای آجورلو و مسئولان باشگاه می‌توانند شهادت بدهند که من هنوز یک هزار تومانی نه بابت سال قبل و نه بابت این فصل گرفته‌ام. نه غرامت گرفته‌ام و نه طلبم را و حتی یک تماس هم بابت این قضیه برقرار نکردم. من به جدایی فکر نمی‌کردم؛ یک فوتبالیست حرفه ای که قرارداد چند ساله دارد سه روز قبل از شروع لیگ از تیمش جدا نمی‌شود. به هر حال این اتفاق افتاد و من به حساب سلیقه سرمربی گذاشتم و به نظرش هم احترام می‌گذارم.

او در پایان گفت: درست است که فوتبال حرفه ای است اما شما یک نمونه برای من بیاورید که این اتفاق افتاده باشد. من می‌گویم سلیقه سرمربی بود و اشکالی ندارد اما دوست داشتم طبق قاعده زودتر اعلام شود. من بارها با سرمربی صحبت کردم و گفتم اگر مشکل یا بحث فنی هست بیا صحبت کنیم و حل کنیم اما هیچ جوابی نگرفتم. الان هم برای همین نمی‌خواهم مسئله را باز کنم؛ استقلال در مسیر خیلی خوبی است و دوست دارم به هدفش برسد. این حرف واقعا شعار نیست و افتخار پوشیدن این لباس خیلی برایم ارزشمند بود و چیز دیگری برایم ارزش ندارد.

دیدگاه‌ها