کد خبر : 1817200 | 09 فروردين 1401 ساعت 17:45 | 53.5K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای ولز آنلاین:

تصمیم نهایی بیل پس از جدایی از رئال مشخص شد

سرنوشت فوتبالی گرت بیل به صعود یا عدم صعود ولز به جام جهانی بستگی دارد.

تصمیم نهایی بیل پس از جدایی از رئال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را پشت سر می‌گذارد. این ستاره ولزی امیدوار بود که تحت هدایت کارلو آنچلوتی به روزهای خوب خود در سانتیاگو برنابئو بازگردد و با خاطره ای خوش رئال مادرید را ترک کند اما باز هم همان مشکل همیشگی یعنی مصدومیت های پیاپی این بازیکن، به او اجازه نداد که به این هدف دست پیدا کند.

1701331

 

در این بین طی ماه‌های گذشته رسانه‌ها و نشریات اسپانیایی انتقادات تندی نسبت به عملکرد گرت بیل داشته‌اند. اوضاع به گونه ای شده که شاید دیگر بیل را در ادامه فصل در ترکیب رئال نبینیم. 

فصل که تمام شود، گرت بیل دیگر بازیکن رئال نخواهد بود و طبق ادعای امروز "ولز آنلاین"، با وجود داشتن پیشنهاد از چند باشگاه لیگ برتری و نیز سری آ ایتالیا، قصد دارد در کاردیف تیم شهر زادگاهش که در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، به میدان برود. او سابقه بازی برای ساوتهمپتون، تاتنهام و رئال را دارد و تا به امروز هرگز برای تیمی از کشورش ولز به میدان نرفته است.

1700908

 

این البته به شرطی خواهد بود که ولز بتواند مجوز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. تا ماه ژوئن که ولز بازی نهایی پلی آف برابر برنده بازی اسکاتلند-اوکراین را برگزار خواهد کرد، مشخص نیست که ولز در جام جهانی حاضر خواهد بود یا خیر.

طبق ادعای این منبع، بیل اگر با ولز به جام جهانی برود، قراردادی کوتاه مدت تا ژانویه 2023 با کاردیف امضا خواهد کرد تا برای بازی های جام جهانی روی فرم باشد. تورنمنتی که برای اولین بار در پاییز و بین ماه های نوامبر و دسامبر در قطر برگزار می شود. در نهایت بیل پس از جام جهانی در مورد ادامه فوتبال یا بازنشستگی تصمیم گیری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها