کد خبر : 1817212 | 09 فروردين 1401 ساعت 18:39 | 19.5K بازدید | 6 دیدگاه

طارمی- جهانبخش، آقای گل‌های ایران

کاپیتان و مهاجم تیم ملی بیشترین گل را در مرحله مقدماتی جام جهانی به ثمر رساندند.

طارمی- جهانبخش، آقای گل‌های ایران

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی برای تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید که شاگردان دراگان اسکوچیچ در جریان ۱۰ مسابقه موفق به زدن ۱۵ گل شدند و در این بین، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند و توانستند در جمع برترین گلزنان آسیا قرار بگیرند.

مهدی طارمی در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل امارات و عراق موفق به گلزنی شد، اما مصدومیت و ابتلا به کرونا اجازه نداد این ستاره خط حمله تیم ملی ایران نتواند در چهار دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی به میدان برود و آمار گل‌های خود را بهتر کند.

با وجود اینکه طارمی در چهار مسابقه تیم ملی حاضر نبوده و در دو دیدار پایانی برابر کره جنوبی و لبنان جزو فهرست قرار نگرفت، اما با ۴ گل زده همراه با علیرضا جهانبخش بهترین گلزن ایران در مرحله انتخابی جام جهانی در قاره آسیا شد.

علیرضا جهانبخش نیز که جزو موثرترین بازیکنان تیم ملی در این رقابت‌ها بوده، چهار گل در چهار مسابقه مختلف مقابل سوریه، عراق، کره جنوبی و لبنان به ثمر رساند که گلزنی او در بازی امروز موجب شد تا تعداد گل‌هایش به مهدی طارمی برسد و همراه با او در صدر جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها بایستد.

دیدگاه‌ها