کد خبر : 1817304 | 10 فروردين 1401 ساعت 11:50 | 22.6K بازدید | 5 دیدگاه

رفع ایراد در پُست مشکل‌ساز بازی با کره (عکس)

نقطه ضعف تیم ملی ایران در دیدار مقابل کره جنوبی دیروز و در بازی برابر لبنان برطرف شد.

به گزارش "ورزش سه"، یک بازی غیبت در فهرست تیم ملی نشان داد صادق محرمی با وجود انتقاداتی که متحمل می‌شود، مهره موثری در ترکیب ایران است و عدم حضورش در دیدار مقابل کره جنوبی می‌تواند تا چه اندازه دست دراگان اسکوچیچ را برای انتخاب یک مدافع راست مطمئن خالی کرده و او را با چالش برای آوردن جایگزین مواجه کند.

صادق محرمی پس از اینکه در هفت بازی پیاپی مهره ثابت سمت راست خط دفاعی تیم ملی ایران بود، به دلیل محرومیت بازی مقابل کره جنوبی را از دست داد ولی دیروز دوباره به جایگاه خود بازگشت و نمایش کم‌ اشتباه و مطمئنی در سمت راست زمین مقابل بازیکنان سرعتی و تکنیکی لبنان داشت.

1701952
1701953

این مدافع راست که بدون حضور در پنج مسابقه متوالی دینامو زاگرب به اردوی ایران اضافه شده و مقابل لبنان به میدان رفته بود، در بازی دیروز ۷۶ لمس توپ، ۳۹ پاس صحیح با دقت ۸۱ درصدی، دو دریبل موفق، یک پاس بلند صحیح، ۶ برد در نبردهای زمینی و یک پیروزی در تنها دوئل هوایی داشت و یک خطا هم گرفت تا این آمار مثبت در بسته ماندن دروازه ایران بی‌تاثیر نباشد.

محرمی که در هشت مسابقه از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ حضور ثابت داشت و دو دیدار را هم به دلیل محرومیت از دست داد، با ادامه این روند و تداوم آمادگی‌اش در عرصه باشگاهی طی ماه‌های آینده، می‌تواند جایگاهش در ترکیب تیم ملی برای رقابت‌های جهانی قطر را حفظ کند و جلوتر از دیگر رقبای خود باشد.

دیدگاه‌ها