کد خبر : 1817369 | 10 فروردين 1401 ساعت 19:57 | 45.3K بازدید | 8 دیدگاه

زارع: در شخصیتم نیست جواب رافت را بدهم

مازیار زارع پس از بازی با شهرداری آستارا در واکنش به اظهارات پایان رافت گفت که شخصیتش اجازه نمی‌‌دهد پاسخ چنین افرادی را بدهد.

زارع: در شخصیتم نیست جواب رافت را بدهم

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندرانزلی امروز موفق شد در اولین بازی خود با حضور هوادارانش با نتیجه ۲-۰ شهرداری آستارا شکست دهد. مازیار زارع سرمربی ملوان پس از این پیروزی در نشست خبری حاضر شد و گفت: به تمام هواداران ملوان در سرتاسر این کره خاکی تبریک می‌گویم؛ قبل از همه چیز وظیفه خودم می‌دانم یک تشکر ویژه از مسئولان باشگاه و در راس آنها از آقای میثم شاهین بخاطر حضور تماشاچی ها داشته باشم. ایشان واقعا در کنار آقا پژمان و مهندس پوررشید زحمت کشیدند اما واقعا میثم نقش به سزایی در حضور تماشاچی ها داشت.

او افزود: خدا را شکر می‌کنم در اولین حضور آنها بعد از ۲-۳ سال ما یک پیروزی خوب و بازی زیبا به خصوص در نیمه دوم همراه بود. امیدوارم که از این پیروزی لذت برده باشند؛ بدون شک مستحق برد بودیم. در طول ۹۰ دقیقه یک موقعیت به تیم آستارا دادیم که آن هم روی اشتباه فردی ما بود ‌و به ضد حمله تبدیل شد که رضا خیلی خوب کار کرد. به هیچ وجه حتی یک موقعیت نصفه و نیمه هم در اختیار حریف قرار ندادیم. موقعیت های خوبی داشتیم و می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما در نهایت با دو گل بازی به پایان رسید. به هواداران ملوان تبریک می‌گویم. هوادارانی که به استادیوم آمده بودند سنگ تمام گذاشتند و فوتبال بازی کردن در این جو و این استادیوم با حضور این تماشاچی های پر شور لذت بخش بود. امیدوارم مردم هم لذتش را برده باشند.

سرمربی ملوان در واکنش به اظهارات پایان رافت گفت: من صحبت خاصی ندارم؛ در شخصیتم نمی‌بینم که جواب کسی را بدهم و در شان من نیست که خدایی نکرده به بزرگتر از خودم بی احترامی کنم. من اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، فقط رفتم آرام کنم که به من توهین هم کردند. اصلا مشکلی نیست؛ من بازی را در زمین بردم و از بردم لذت می‌برم و کیف می‌کنم. مردم و هواداران هم کیف می‌کنند. به مسائل‌ کوچک و ریز دقت نمی‌کنم.

زارع در پاسخ به خبرنگاری که گفت پایان رافت به شما و همه تیم و مردم انزلی توهین کردند عنوان کرد: حرف خاصی ندارم. من حرفم را در زمین زدم و می‌زنم. بچه ها هم در زمین صحبت کردند. من هم می‌توانم بنشینم صحبت و بی احترامی کنم اما در شخصیت من و خانواده من نیست که جواب چنین آدم هایی را بدهم.

او در‌ پایان در واکنش به اینکه سرمربی حریف معتقد بود اعضای تیم ملوان می‌توانستند جلوی فحاشی هواداران را بگیرند گفت: دو گل زدیم؛ لذتش را بردیم.

دیدگاه‌ها