کد خبر : 1817448 | 11 فروردين 1401 ساعت 15:53 | 29.9K بازدید | 7 دیدگاه

دیوارنگاره تماشایی از صلاح در نزدیکی آنفیلد (عکس)

یکی از هواداران لیورپول طرحی تماشایی از محمد صلاح، مهاجم این تیم، روی دیواری در نزدیکی آنفیلد کشیده است.

دیوارنگاره تماشایی از صلاح در نزدیکی آنفیلد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در جریان دیدار برابر سنگال در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر ضربه پنالتی‌اش را از دست داد و این تیم نهایتا موفق نشد مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد. 
تصاویر منتشر شده از این بازیکن پس از این بازی نشان می‌داد که او به شدت از این اتفاق ناراحت و آزرده‌خاطر است و بسیاری حتی مدعی شدند که ممکن است او از رقابت‌های ملی کناره‌گیری کند. 
حالا جان کالشاو، هنرمند بریتانیایی، طرحی زیبا و تماشایی را از این بازیکن مصری روی دیواری در نزدیکی ورزشگاه آنفیلد کشیده که نوعی تسلی خاطر در این روزهای سخت برای او به حساب می‌آید.

 

1702214


این طرح که با همکاری یکی از اتحادیه‌های هواداری لیورپول در راستای طرح بازسازی خیابان منتهی به این ورزشگاه کشیده شده توجه بسیاری از هواداران را به خود جلب کرده است. کالشاو پیش از این طرح‌هایی را از استیون جرارد و دستاوردهای او در طول دوران حضورش در این باشگاه اجرا کرده بود. 
صلاح در مدت حضورش در لیورپول به یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرا و از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده و در 239 بازی موفق شده 153 گل برای این تیم به ثمر برساند. در نظرسنجی صورت گرفته از هواداران درباره طرح نقاشی بعدی، این بازیکن در صدر قرار گرفته بود. 
گفته می‌شود که این هنرمند بریتانیایی کار طراحی این نقاشی زیبا در خیابان آنفیلد را در تاریخ 21 مارس آغاز کرده و این نقاشی روز گذشته در تاریخ 30 مارس به پایان رسیده و عکس‌های آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

دیدگاه‌ها