کد خبر : 1817522 | 12 فروردين 1401 ساعت 13:31 | 25.5K بازدید | 5 دیدگاه

کلارنس سیدورف:

امباپه به رئال نیاز دارد چون PSG ریشه ندارد

کلارنس سیدورف، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است که کیلیان امباپه بیشتر به این باشگاه نیاز دارد.

امباپه به رئال نیاز دارد چون PSG ریشه ندارد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پاری‌سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌‎رسد و به نظر می‌آید که انتقال این بازیکن به رئال مادرید به‌عنوان بازیکن آزاد قطعی است. 
بسیاری از مدت‌ها قبل در انتظار انجام این انتقال بودند و خود این بازیکن فرانسوی نیز بارها از علاقه‌ای که به رئال مادرید و پوشیدن پیراهن این تیم داشت صحبت کرده بود. 
سیدورف در گفت‌وگو با Vamos درباره حضور امباپه در رئال مادرید اظهار داشت:« من فکر می‌کنم او بیشتر به رئال نیاز دارد. رئال همیشه بزرگتر از بازیکنانی بوده که آمده و رفته‌اند. این باشگاه همچنان به مسیرش ادامه می‌دهد و چیزی که تغییر می‌کند بازیکنان آن هستند. همه چیز جز هواداران و ارزش لوگوی این باشگاه تغییر می‌کند.»

 

1697584


او با اشاره به شرایط این بازیکن فرانسوی در پی‌اس‌جی گفت:« من فکر می‌کنم رئال می‌تواند چیزهایی را در اختیار امباپه بگذارد که پی‌اس‌جی قادر به ارائه آنها نبود چون آنها ریشه و تاریخ رئال را ندارند. رئال بازیکنان بزرگی را در اختیار خواهد گرفت. آنها بنزما را دارند و او تا زمانی که بتواند در رئال می‌ماند چون با حضور امباپه جام‌های بسیاری در انتظار این تیم خواهد بود.»
ستاره سابق رئال مادرید همچنین در پاسخ به این سوال که مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی چه تیمی است گفت:« فکر نمی‌کنم مدعی بزرگی وجود داشته باشد. فرانسه برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش می‌کند اما تعادل بسیاری بین همه برقرار است و ما باید منتظر باشیم چون شرایط تیم‌ها تا ماه نوامبر فرق می‌کند و اتفاقات زیادی در طول این مدت ممکن است رخ دهد.»

دیدگاه‌ها