کد خبر : 1816752 | 05 فروردين 1401 ساعت 18:51 | 48.6K بازدید | 19 دیدگاه

ادعای نشریه اسپورت؛

خیال رئال مادرید راحت؛ امباپه- بارسلونا ممکن نیست!

تردیدی وجود ندارد که امکان انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به بارسلونا مهیا نیست.

خیال رئال مادرید راحت؛ امباپه- بارسلونا ممکن نیست!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد احتمال انتقال کیلیان امباپه به بارسلونا نیز وجود دارد. البته این ستاره فرانسوی فعلا تنها می‌خواهد با مدیران بارسلونا ملاقات کرده و حرف‌های آن‌ها را نیز بشنود. با این حال این بدان معنا نیست که بارسلونا گزینه اول اوست، زیرا به عنوان مثال در سال 2017 نیز کیلیان امباپه با ارکان دو باشگاه لیورپول و منچسترسیتی از جمله پپ گواردیولا ملاقات کرد و در نهایت ترجیح داد راهی پاری سن ژرمن شود. البته همین اضافه شدن نام بارسلونا به تیم های خواهان کیلیان امباپه نیز موجب نگرانی هواداران رئال مادرید شده است.

1694727

اما نشریه اسپورت مدعی شد وضعیت مالی بغرنج بارسلونا اجازه خرید بازیکنی در اندازه های کیلیان امباپه را نمی دهد. این ستاره فرانسوی حداقل 60 میلیون یورو دستمزد ناخالص در فصل می خواهد و البته رئال مادرید رقمی حداقل 50 میلیونی نیز به عنوان پاداش انتقال به کیلیان امباپه اختصاص خواهد داد. پرداخت چنین ارقامی در توان بارسلونا نیست و می توان گفت محال است چنین انتقالی در فصل تابستان پیش رو صورت پذیرد.

همچنین علاقه شدید و علنی به رئال مادرید را می توان دیگر مانع بزرگ انتقال کیلیان امباپه به بارسلونا دانست. این مهاجم فرانسوی در گذشته بارها تمایل خود به پوشیدن لباس رئال مادرید را به عناوین مختلف نشان داده و در واقع تنها در صورتی از پاری سن ژرمن جدا می شود که پیراهن این تیم اسپانیایی را به تن کند. مدیران رئال مادرید علیرغم اخبار و شایعات امروز به خوبی می دانند انتقال کیلیان امباپه به بارسلونا ممکن نیست و همچنان تمام تمرکز خود را روی جذب این ستاره ارزشمند قرار داده اند.

دیدگاه‌ها