کد خبر : 1817711 | 13 فروردين 1401 ساعت 15:50 | 16.6K بازدید | 4 دیدگاه

در بارسا روز آرام نداریم

ژاوی: بهترین رتبه لالیگا و فتح لیگ اروپا را می‌خواهیم

ژاوی هرناندز بازی با سویا را یک فینال دانست و از اهداف تیم تا پایان فصل صحبت کرد.

ژاوی: بهترین رتبه لالیگا و فتح لیگ اروپا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دو هفته پیش در مادرید توانست 0-4 برابر رئال پیروز شده و یک برد ارزشمند را جشن بگیرد. تیم تحت هدایت ژاوی روی دور پیروزی است و فردا در نوکمپ باید برابر سویا قرار بگیرد. با یک بازی کمتر و 12 امتیاز پایین‌تر از رئال، آبی اناری‌ها شانس خود برای قهرمانی را غیرممکن نمی‌دانند.

1700154

 

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت:« این بازی هم مثل یک فینال برای ماست. پس از یک سلسله نتایج خوب، حالا شانس این را داریم تا به رتبه دوم برسیم. بازی با سویا، آزمون دیگری برای اثبات ارزش‌های تیم است و هرچند سویا در بهترین فرمش نیست ولی قطعا رقیبی سرسخت خواهد بود. لوپتگی مربی بسیار خوبی است و همیشه او را ستوده‌ام. او کارش در سویا را بسیار خوب انجام داده ولی ما در خانه بازی داریم و بهترین فرصت برای رسیدن به رده دوم است. فردا به حمایت هواداران ‌نیاز داریم و امیدوارم روز خوبی در ورزشگاه شاهد باشیم.»

رئال در زمین سلتا:« امیدوارم از ورزشگاه بالائیدوس خبرهای خوبی بشنویم و رئال امتیاز از دست بدهد. این می‌تواند انگیزه‌مان را مضاعف کند ولی تحت هر شرایطی تمرکز روی بازی خودمان است. اگر ما بازی با سویا را نبریم، ناکامی احتمالی رئال دیگر اهمیتی نخواهد داشت.»

1698748

 

کلید پیروزی:« 70 دقیقه در برنابئو با حداکثر فشار و جنگندگی بازی کردیم. فردا باید مثل ال‌کلاسیکو بازی کنیم و حق نداریم یک دقیقه هم تمرکزمان را از دست بدهیم.»

پیام به بازیکنان:« پیامم این است که متوقف نشوند و این فرم را تا پایان ادامه دهند. هدف از ابتدا هم رسیدن به لیگ قهرمانان بود و اینکه گاردمان را پایین نیاوریم. پیروزی بر رئال در واقع فقط سه امتیاز داشت و بازی فردا هم سه امتیاز دارد. سپس باید در لیگ اروپا برابر فرانکفورت به میدان برویم. هدف ما کسب بالاترین جایگاه ممکن در لالیگا و فتح لیگ اروپاست و برای آن می‌جنگیم. در بارسا روز آرام نداریم و همه چیز مثل آرامش قبل از توفان است. خوشحالم تعطیلات تمام شد و لالیگا و لیگ اروپا از راه خواهند رسید.»

جذب آنتونیو رودیگر:« در مورد بازیکن تیم دیگر صحبت نمی‌کنم. مسئولان باشگاه کارشان برای تقویت تیم را به بهترین شکل انجام می‌دهند.»

دیدگاه‌ها