کد خبر : 1817782 | 14 فروردين 1401 ساعت 11:23 | 27.2K بازدید | 10 دیدگاه

پولیسیچ: قرعه آمریکا در جام جهانی عالی است

کریستین پولیسیچ، ستاره تیم ملی آمریکا، از گروه این تیم در رقابت‌های جام جهانی 2022 ابراز خوشحالی کرد.

پولیسیچ: قرعه آمریکا در جام جهانی عالی است

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر جمعه شب در شهر دوحه برگزار شد تا هر تیم با حریفان خود در این مرحله آشنا شود. 
به این ترتیب تیم ملی آمریکا باید در گروه B این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی ایران، انگلیس و برنده پلی‌آف اروپا از بین ولز یا اسکاتلند و اوکراین برود. 
دو تیم انگلیس و آمریکا پیش از این نیز در رقابت‌های جام جهانی 2010 با یکدیگر روبرو شده بودند و این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود. حالا آمریکا آماده است تا بار دیگر پس از غیبت در جام جهانی 2018 روسیه در این مسابقات به میدان برود.
پولیسیچ درباره گروهی که تیم ملی کشورش در آن قرار گرفته به گل گفت:«من واقعا هیجان‌زده هستم. فکر می‌کنم این قرعه بسیار خوبی است. البته که بازی برابر انگلیس جذاب است. جالب است که اولین تماس من از سوی میسون مونت، هم تیمی‌ام در چلسی، بود. ما درباره این موضوع صحبت کردیم و بی‌صبرانه چشم انتظار این بازی هستیم.»
او با تمجید از عملکرد تیم ملی انگلیس اظهار داشت:«مشخصا انگلیس تیم بزرگی است و من چیزهای بسیاری درباره بازیکنان این تیم می‌دانم اما فکر می‌کنم که این بازی بسیار بسیار خوب خواهد شد و ما هیجان بسیاری برای آن داریم.»
این بازیکن چلسی در ادامه اضافه کرد:«من فقط با چند نفر از هم تیمی‌هایم صحبت کردم، ما فقط خندیدم و هیجان بسیاری داریم. البته که همانطور که می‌توانید تصور کنید بازی برابر آنها در جام جهانی بسیار جالب خواهد شد.»

دیدگاه‌ها