کد خبر : 1817837 | 14 فروردين 1401 ساعت 15:06 | 28.2K بازدید | 1 دیدگاه

قاب ویژه از خانه کشتی؛ تکیه یزدانی به تختی

حسن یزدانی در 27 سالگی همچنان سعی می کند هم از نظر فنی و هم اخلاقی شباهت های بیشتری به جهان پهلوان تختی داشته باشد.

قاب ویژه از خانه کشتی؛ تکیه یزدانی به تختی

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سال های اخیر کشتی ایران که چندین مدال المپیک و جهان را در کارنامه پرافتخار خود جای داده، بارها از سوی کارشناسان چه از نظر فنی و چه اخلاقی با زنده یاد غلامرضا تختی مقایسه شده است. 
از نظر افتخارات که این نابغه جویباری در 27 سالگی به کارنامه پرافتخار جهان پهلوان نزدیک شده و با سه طلای جهانی و یک طلا و یک نقره المپیک نام خودش را در بین پرافتخارترین های کشتی ایران جای داده است. تختی که سه فینال المپیک را تجربه کرده بود و حاصل آن یک طلا و دو نقره این رویداد بزرگ بود، بیشتر به خاطر خصوصیات اخلاقی نامش جاودان شد و یزدانی هم بارها گفته سعی می کند در همین مسیر گام بردارد.
حسن یزدانی که می توان لقب مرد همیشه در صحنه را هم به او داد، با اینکه قرار نیست در مسابقات قهرمانی آسیا روی تشک برود، نوروز 1401 را هم در اردوی تیم ملی سپری کرد و احتمالا در ماههای آینده انتخابی را هم برای تصاحب دوبنده تیم ملی در وزن 86 کیلوگرم سپری می کند.

1702962


اما این قاب ویژه از حسن یزدانی در کنار عکس غلامرضا تختی در خانه کشتی بازهم نشان از علاقه ستاره کشتی به نام جاودان ورزش ایران یعنی تختی دارد؛ قابی که یزدانی را احتمالا در اواسط تمرین و در تایم استراحت کوتاه بین تمرینات سنگین نشان می دهد؛ در حالی که او به عکس معروف تختی در خانه کشتی تکیه کرده است.

دیدگاه‌ها