کد خبر : 1817972 | 15 فروردين 1401 ساعت 10:51 | 21.4K بازدید | 10 دیدگاه

ژاوی از بازیکن مغضوب، ستاره ساخت؛

ورژن متحول شده دمبله؛ بهترین پاسور سال!

دمبله با پاس گلی که امشب داد، بالاتر از همه بازیکنان 5 لیگ معتبر اروپا، بیشترین تعداد پاس گل را در سال 2022 به نام خود ثبت کرد.

ورژن متحول شده دمبله؛ بهترین پاسور سال!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله به خاطر رفتارهای عجیب و حواشی بی پایانش در مسیری تاریک قرار گرفته بود؛ این مسیر او را به در خروجی باشگاه بارسلونا نزدیک کرده بود اما درست در آستانه یک پایان تلخ، شاهد تغییر اوضاع به دست ژاوی بودیم.

ژاوی که برای تحول زودهنگام بارسلونا و خروج این تیم از بحران به مهره هایی کارآمد نیاز داشت، تصمیم به حفظ دمبله گرفت و با کار کردن روی این بازیکن، ورژنی جدید و ارتقا یافته از او را به فوتبال اروپا نشان داد؛ ورژنی که عثمان را در قامت یک ستاره، بار دیگر محبوب دل هوادارانی کرد که تا همین چند وقت پیش او را هو می کردند.

در شبی که بارسا نیاز مبرمی به پیروزی مقابل سویا داشت، پدرو تک گل سه امتیازی تیمش را روی پاس عثمان دمبله در دقیقه 72 به ثمر رساند. این هشتمین پاس گل ستاره فرانسوی در سال 2022 بود که او را به بهترین پاسور سال 2022 در میان 5 لیگ معتبر فوتبال اروپا تبدیل کرد.

هشتمین پاس گل دمبله در شرایطی ثبت شد که هیچ بازیکنی از ژانویه سال 2022 تاکنون در پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا موفق نشده بیش از شش پاس گل بدهد.

دیدگاه‌ها