کد خبر : 1818036 | 15 فروردين 1401 ساعت 18:38 | 28.6K بازدید | 17 دیدگاه

گزارش داور علیه بارسلونا؛ به من فحاشی کردند

داور بازی دیشب بارسا و سویا در گزارش خود مدعی شد که یکی از اعضای باشگاه بارسلونا به وی توهین کرده است.

گزارش داور علیه بارسلونا؛ به من فحاشی کردند

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته در نوکمپ و در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد با یک گل از سد سویا عبور کند. بارسا به این پیروزی برای امیدوار ماندن به قهرمانی و تعقیب رئال نیاز داشت و در نهایت به لطف گل دقیقه 72 پدری به هدف خود رسید. هرچند بارسا با یک بازی کمتر، 12 امتیاز با رئال فاصله دارد ولی هنوز از لحاظ ریاضی این شانس را دارد که در پایان فصل قهرمان شود. برای این مهم رئال باید 9 امتیاز از دست بدهد و بارسا هر هشت بازی باقی‌مانده را ببرد که دشوار به نظر می‌رسد.

1703208

 

بازی دیشب بارسا و سویا پرتنش هم بود و خوزه ماریا سانچز، داور بازی، 6 کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد و ژاوی سرمربی بارسا هم کارت زرد گرفت. او اعتراضات شدیدی به تصمیمات داوری داشت و پس از چند بار تذکر در نهایت از سوی سانچز جریمه شد. پابلو سانز، دستیار جولن لوپتگی مربی سویا نیز از روی نیمکت اخراج شد.

داور در گزارش پایان بازی خود که به کمیته داوران ارسال شده، قید کرده است که در تونل ورزشگاه یکی از اعضای باشگاه بارسلونا که برایش قابل تشخیص نبود، جزو بازیکنان بود یا کادر فنی، به وی توهین کرده است. سانچز در ادامه نوشته است که تلاش داشت هویت این فرد را شناسایی کند ولی در نهایت موفق نشده است.

دیدگاه‌ها