کد خبر : 1818164 | 16 فروردين 1401 ساعت 13:46 | 7.6K بازدید | 8 دیدگاه

هادل: دلیلی وجود ندارد که انگلیس قهرمان نشود

گلن هادل، سرمربی اسبق تیم ملی انگلیس‌ معتقد است که این تیم آمادگی فتح جام جهانی 2022 را دارد.

هادل: دلیلی وجود ندارد که انگلیس قهرمان نشود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس که موفق شد به‌صورت مستقیم به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر صعود کند، در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ایران، آمریکا و برنده دیدار پلی‌آف اروپا بین ولز و اوکراین یا اسکاتلند قرار گرفته است. 
این تیم به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی قدم به این رقابت‌ها خواهد گذاشت و هادل باور دارد که آنها توانایی بالا بردن جام قهرمانی را دارند. 
این مربی سابق تیم ملی انگلیس در این‌باره به بت‌فر گفت:« ما به اندازه هر تیم دیگری خوب هستیم و این بستگی به این دارد که در روز بازی در چه شرایطی باشید اما ما تیمی درخشان و شایسته داریم.»
او درباره گروهی که انگلیس در آن قرار گرفته اظهار داشت:« هیچ دیداری در جام جهانی آسان نیست اما فکر می‌کنم که بازی‌های ما ممکن بود بسیار سخت‌تر باشد. این قرعه خوبی بود و من انگلیس را یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی می‌دانم. فکر نمی‌کنم انگلیس مشکلی در این گروه داشته باشد و حتی اگر با یکی از تیم‌ها مساوی کند باز هم صعود خواهد کرد.»
هادل درباره احتمال قهرمانی سه شیرها در این جام پس از 56 سال گفت:« این یکی از آن تورنمنت‌هایی است که اگر در زمان درست در اوج باشید می‌توانید قهرمان شوید و دلیل وجود ندارد که انگلیس نتواند به نیمه نهایی و فینال برسد.»

دیدگاه‌ها