کد خبر : 1818192 | 16 فروردين 1401 ساعت 15:52 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

آلفونسو دیویس:

ابتلا به بیماری قلبی برایم بسیار سخت بود

آلفونسو دیویس، مدافع کانادایی بایرن مونیخ مدعی شد ویارئال برابر این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد.

ابتلا به بیماری قلبی برایم بسیار سخت بود

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، مدافع کانادایی و جوان بایرن مونیخ مدتی به دلیل ابتلا به مشکلات قلبی از میادین دور بوده و اخیرا دوباره فرصت حضور در زمین را پیدا کرده است. آلفونسو دیویس در سال جاری در لباس کانادا در جام جهانی قطر بازی خواهد کرد، مدعی شد همه مردم این کشور و کل اعضای تیم آماده شروع مسابقات بوده و بسیار هیجان زده هستند.

آلفونسو دیویس گفت: "شنیدن خبر بیماری قلبی برایم بسیار سخت بود، اما این دیگر معطوف به بحث سلامتی ام بود. البته بخش پزشکی باشگاه بایرن مونیخ فوق العاده است، اما حضور نداشتن در زمین در کنار هم تیمی هایم در بایرن مونیخ و تیم ملی برایم آزاردهنده بود. البته می دانستم سلامتی مهم ترین مسئله برای من است.

1703464

تقابل با ویارئال در لیگ قهرمانان؟ آنها تیم خوبی بوده و چیزی برای از دست دادن ندارند، زیرا مقابل بایرن مونیخ بازی می کنند. ما نباید ویارئال را دست کم بگیریم و می دانیم که همه تیم ها در این رقابت ها قدرتمند هستند. تیم برنده تیمی است که بیشتر به دنبال کسب پیروزی بوده و برای رسیدن به این هدف مبارزه کند.

راهیابی به جام جهانی با لباس تیم ملی کانادا؟ ما خیلی خوشحالیم که به این موفقیت دست یافته ایم. ما 36 سال تلاش کرده و حالا بالاخره به این هدف رسیدیم. کل کشور و تیم همگی مشتاقانه منتظر شروع مسابقات هستند و ما برای حضور در قطر آماده ایم."

دیدگاه‌ها