کد خبر : 1818220 | 16 فروردين 1401 ساعت 18:48 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانس‌ترین تیم لیگ بودیم

آذرباد: یک عذرخواهی به ربیعی بدهکاریم

بهترین پاسور مس و لیگ می‌گوید از روزهای شکست درس خوبی گرفته‌اند و جایگاه چهارمی را دوباره پس می‌گیرند.

آذرباد: یک عذرخواهی به ربیعی بدهکاریم

به گزارش "ورزش سه" محسن آذرباد در مورد شکست یک بر صفر مقابل تراکتور در تبریز به خبرنگار ما گفت: متاسفانه یکی از بدترین روزهای فوتبالی تیم ما بود و می‌توانم بگویم بدشانس‌ترین تیم در کل بازی‌های لیگ تا به اینجا در این دیدار بودیم. موقعیت‌های صد در صد ما تبدیل به گل نشد و روی یک ضربه ایستگاهی متاسفانه بازی را واگذار کردیم. 
او در مورد حضور هواداران تراکتور و جو یادگار امام توضیح داد: روح فوتبال به حضور تماشاگران است و همه بچه‌های ما هم خوشحال بودند؛ فکر می‌کنم تیم حریف هم خیلی خوشحال بود که هوادارانش را داشت. البته روی تیم ما تاثیر آنچنانی نگذاشت و اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم یک نتیجه باورنکردنی در ۲۰ دقیقه ابتدایی رقم می‌خورد ولی خدا به دل طرفداران تراکتور نگاه کرد و دست خالی نرفتند؛ برای آن‌ها خوشحال و برای خودمان ناراحت هستیم و یک عذرخواهی به آقای ربیعی بدهکاریم چون روی ضربه ایستگاهی تاکید کرده بود که متاسفانه از همان نقطه گل خوردیم ولی انشاالله در بازی بعدی جبران کنیم.
هافبک مس با وجود اینکه در چند بازی اخیر موفق به دادن پاس گل نشده همچنان صدرنشین جدول بهترین پاسور لیگ است؛ وی در مورد اینکه در سال جدید می‌تواند آقای پاس گل شود یا خیر گفت: باید تلاشم را بیشتر کنم تا علاوه بر اینکه تیم نتیجه بگیرد، خودم هم بتوانم این عنوان را کسب کنم.
وی در مورد دیدار با شهرداری ماهشهر در جام حذفی و این که به کسب عنوان سهمیه از طریق جام حذفی فکر می‌کنند یا خیر توضیح داد: یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای رسیدن به لیگ قهرمان آسیا، جام حذفی است. ما فعلا نیمی از راه را گذراندیم، یک بازی خیلی مهم و سنگین مقابل شهرداری ماهشهر داریم. این تیم، دو تیم لیگ برتری را حذف کرده و اگر پیروز شویم به برنده پرسپولیس و آلومینیوم می‌خوریم. در خانه بازی داریم و تمام توانمان را می‌گذاریم که بهترین نتیجه را در جام حذفی بگیریم. 
آذرباد در مورد رده پنجمی مس عنوان کرد: ما سه، چهار هفته خوب نتیجه نگرفتیم و تیم‌هایی که پایین ما بودند به ما رسیدند؛ مثل فولاد و گل گهر. با تمام توان ادامه می‌دهیم تا جایگاه اصلی خودمان را پس بگیریم و مطمئن هستم چنین اتفاقی می‌افتد. چند هفته بدشانسی داشتیم و روی خوش فوتبال را ندیدیم. جای نگرانی نیست و مهم این است در روزهایی که پایین هستیم درس بگیریم تا انشاالله دوباره با قدرت سمت بالا برگردیم. 
آذرباد در پایان در مورد اینکه ورزشگاه‌شان در رفسنجان چه زمانی آماده خواهد شد؛ افزود: ‌فکر می‌کنم که مشکل خاصی نباشد. همه چیز به ‌مدیریت و سرمربی باشگاه برمی‌گردد تا هر زمان شرایط چمن آماده شد بتوانیم در آن جا بازی کنیم.

دیدگاه‌ها