کد خبر : 1818248 | 16 فروردين 1401 ساعت 22:05 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت نافرجام سیرجانی‌ها در برد؛

گل‌گهر 3- شهرخودرو 3؛ بهترین بازی فصل

دیدار تیم‌های گل گهر و شهرخودرو با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا یکی از جذاب‌ترین دیدارهای فصل را در سیرجان شاهد باشیم.

گل‌گهر 3- شهرخودرو 3؛ بهترین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان سال 1400 را با تساوی بدون گل مقابل سپاهان به پایان رساند. این تیم در اولین بازی خود در سال جدید امشب از ساعت 20 به مصاف شهرخودرو مشهد رفت. شاگردان امیر قلعه نویی در حالی‌که از وجود تماشاگرانشان در این بازی بهره می‌بردند به دنبال کسب پیروزی بعد از دو مساوی و یک باخت بودند تا جای مس را در رده پنجم گرفته و فاصله‌شان با فولاد را به یک امتیاز کاهش دهند؛ در سمت مقابل اما شاگردان سیدعباسی که در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده و شانس بقای خود را بالاتر برده بودند یک شوک بزرگ را به میزبان وارد کرده و این تیم را تا آستانه یک شکست تلخ خانگی پیش بردند. میزبان اما به هر نحوی که بود توانست بازی را با تساوی به پایان رسانده تا در اولین بازی سال جدید بازنده نباشد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر
سه‌شنبه 1401/1/16 ساعت 20 
ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان
تیم داوری: داور: میثم حیدری/ کمک‌ها: علیرضا مرادی- بهمن عبدالهی/ داور چهارم: ابوالفضلی گرجی/ ناظر: علیرضا یزدانی

کارت زرد: امین قاسمی نژاد (9)، آرمین سهرابیان (93)

1703540

گل گهر سیرجان:
محسن فروزان
آرمین سهرابیان
علیرضا آرتا
احمد موسوی (مهدی تیکدری‌نژاد 41)
میلاد زکی‌پور (شایان مصلح 74)
فرشید باقری
امین پورعلی (مرتضی تبریزی 68)
علیرضا علیزاده (نوید عاشوری 41 (رضا شکاری 74))
سعید صادقی
امین قاسمی نژاد
کی‌روش استنلی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب شهرخودرو مشهد:
یوسف بهزادی
حسین حیدری
مجتبی بیژن
محمد محمدزاده
علی طاهران
مهدی شریفی (فردین رابط 46 (رضا کرملاچعب 1+90))
ابوالفضل عکاشه (رحمان جعفری 65)
امیرحسین نعمتی
مرتضی حسین‌زاده
محمدرضا فلاحیان
محمد‌ابراهیم رضازاده (مسعود کاظمین 46)
سرمربی: داود سید‌عباسی

1703541

شرح بازی:
بازی در نیمه اول سه گل به‌همراه داشت که سهم میهمان دو گل بود تا میزبان در شوک کامل راهی رختکن شود؛ البته این شوک می‌توانست خیلی شدیدتر شود اگر ستاره خط حمله گل گهر در آخرین دقیقه از 45 دقیقه نخست، یکی از دو گل خورده را جبران نمی‌کرد. شاگردان سیدعباسی در شبی که گل گهر از تشویق تماشاگرانش بهره می‌برد، خیلی زود و در دقیقه نهم به گل رسید. در شرایطی که میزبان توفیقی در جبران گل خورده نداشت، نماینده مشهد یک بار دیگر در دقیقه 31 دروازه این تیم را باز کرد. همان‌طور که گفته شد کی‌روش در آخرین دقیقه نیمه اول یکی از گل‌ها را جبران کرد تا گل گهر امیدوارتر پای به نیمه دوم بگذارد.
در نیمه دوم گل گهر هر چه در توان داشت به‌کار برد تا به گل تساوی دست پیدا کند. امین پورعلی در دقیقه 56 می‌توانست تیمش را به این مهم برساند ولی شوت او با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه راهی اوت شد. بعد از چند حمله ناموفق دیگر از سمت میزبان، شهرخودرو شوک سوم را هم به این تیم وارد کرده و نتیجه را سه بر یک کرد. عکاشه، سازنده گل اول شهرخودرو در دقیقه 58 در نقش زننده گل سوم تیمش ظاهر شد. قلعه‌نویی که در نیمه اول دو تغییر انجام داده بود، سه تعویض دیگر را بعد از این گل انجام داد. گل گهر در میان تشویق هوادارانش دست به حملات انتحاری زده و آن قدر ‌به این کار ادامه داد تا توانست دو گل دیگر زده و بازی را با نتیجه مساوی به پایان برساند. تبریزی در آخرین دقیقه شانسی طلایی به‌دست آورد ولی ضربه خودخواهانه او در حالی‌که می توانست پاس بدهد راهی به دروازه نداشت تا بازی با نتیجه سه بر سه به پایان برسد.

ویدئو: 249430


شرح گل ها:
گل گهر 0 – شهرخودرو 1 (امیرحسین نعمتی 9): روی یک ارسال ایستگاهی از سمت چپ، عکاشه با ضربه سر توپ را در دهانه دروازه برای نعمتی کاشت و این بازیکن با ضربه سری دیگر، توپ را به گوشه دروازه گل گهر فرستاد.
گل گهر 0 – شهرخودرو 2 (مرتضی حسین‌زاده 31): وینگر راست مشهدی‌ها با یک حرکت انفرادی زیبا وارد محوطه جریمه شد. او یک ‌سر توپ زیبا زده و مدافع حریف را در دهانه دروازه محو کرده و با شوتی دقیق گل دوم میهمان را به ثمر رساند.

1703539
گل گهر 1 – شهرخودرو 2 (کی‌روش استنلی 45): در شلوغی محوطه جریمه تیم شهرخودرو، کی‌روش استنلی با یک ضربه تمام کننده دروازه این تیم را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد.
گل گهر 1 – شهرخودرو 3 (ابوالفضل عکاشه 58): مسعود کاظمین با یک فرار سریع وارد محوطه جریمه شد و یک پاس در عرض را روانه دروازه حریف کرد، عکاشه به‌خوبی این پاس را قطع کرده و گل سوم را برای میهمان به ثمر رساند.
گل گهر 2 – شهرخودرو 3 (کی روش استنلی 85): زننده گل اول گل گهر روی پاس سعید صادقی، گل دوم را در آخرین دقایق برای تیمش زد تا امید را به اردوی میزبان برگرداند.
گل گهر 3 – شهرخودرو (مرتضی تبریزی 1+90): سعید صادقی چند دقیقه بعد از ساختن گل دوم، با نفوذی زیبا و یک پاس رو به بیرون از داخل محوطه جریمه، تبریزی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه سر دروازه را باز کرد.

ستاره بازی: سعید صادقی
در شبی که عکاشه یک گل زد و یک گل ساخت و کی‌روش استنلی دو گل زد، این سعید صادقی بود که عنوان بهترین بازیکن را دریافت کرد. او در شرایطی که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه سه بر یک به سود حریف در جریان بود، در عرض پنج دقیقه دو پاس گل داد تا در نقش منجی گل گهر ظاهر شود.

اتفاق ویژه:
در شرایطی که به جز بازی سپاهان و نفت دیگر بازی‌های هفته بیست و چهارم گل‌های بسیاری کم داشتند و خیلی از دروازه‌ها هم باز نشد، این دیدر 6 گل داشت که سهم هر دو تیم 3 گل بود. بازی زیبای دو تیم به‌ویژه در نیمه اول، گل گهر - شهرخودرو را به زیباترین بازی فصل تبدیل کرد.

در حاشیه:
* تماشاگران سیرجانی امشب سرانجام موفق شدند در ورزشگاه حضور پیدا کرده و بعد از مدت‌ها بازی تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند.
* امیر قلعه نویی که به‌شدت از دریافت دو گل در نیمه اول عصبانی شده بود، در دقیقه 40 دو تعویض انجام داد.
* یکی از اعضای کادر فنی تیم شهرخودرو در حالی‌که تیمش سه بر یک از حریف پیش بود به‌دلیل اعتراض شدید به داور کارت قرمز گرفت.
* در دقیقه 77 بازی شاهد یک درگیری بین بازیکنان دو تیم بودیم که با دخالت داور غائله ختم به خیر شد.

دیدگاه‌ها