کد خبر : 1818296 | 17 فروردين 1401 ساعت 01:51 | 20.7K بازدید | 1 دیدگاه

یافتن فضا دشوار بود؛

دی‌بروین: روش بازی اتلتیکو همین است

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی یافتن فضا در مقابل دفاع فشرده اتلتیکومادرید را دشوار توصیف کرد.

دی‌بروین: روش بازی اتلتیکو همین است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شبی که حتی یک فرصت گلزنی هم به اتلتیکومادرید نداد، در مقابل خط دفاعی مستحکم این تیم کار دشواری داشت و در نهایت با تک گل کوین دی بروین به برتری رسید. ستاره بلژیکی سیتی در پایان این دیدار در مورد سبک بازی اتلتیکو و البته دیدار حساس هفته بعد مقابل لیورپول صحبت کرد.

کوین دی بروین گفت: "بازی بسیار سختی بود. اتلتیکومادرید تیمی بسیار فشرده و قدرتمند است و این روش بازی آنهاست. ما در این شرایط خوب بازی کردیم، اما ایجاد موقعیت روی دروازه اتلتیکو سخت بود. 

1703614

در نیمه اول بازی فشرده بود و فرصت چندانی نداشتیم، اما در نیمه دوم چند موقعیت ایجاد کردیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد. من وارد محوطه شدم و فیل فودن من را پیدا کرد. من نیاز داشتم که خونسرد بمانم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

اتلتیکومادرید تقریبا با پنج نفر در خط دفاعی و پنج نفر در خط میانی بازی می کند و پیدا کردن فضا در این شرایط بسیار سخت است. خوشحالم دروازه سیتی بسته ماند و ما در طول مسابقه آرام و صبور بودیم. باید سعی کنید فضاهای لازم و را پیدا کنید و در این شرایط بارها توپ‌ را از دست خواهید داد، زیرا سبک بازی حریف خیلی فشرده است. این سبک آنهاست، ما نیز باید خونسرد بمانیم و با حریف وارد جنگ و دعوا نشویم. 

دیدار با لیورپول؟ پنج روز تا یکشنبه باقی مانده است و هر دو تیم امشب بازی کردند. این یک بازی بزرگ است و همه از جمله بازیکنان مشتاقانه منتظر آن مسابقه هستند. ما باید ریکاوری کرده و برای بازی یکشنبه آماده شویم."

دیدگاه‌ها