کد خبر : 1818298 | 17 فروردين 1401 ساعت 02:14 | 70.6K بازدید | 3 دیدگاه

خیلی از عملکرد تیم راضی هستم؛

گواردیولا: امشب سرمربی سیتی باهوش بود!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از تعویض های خود برابر اتلتیکومادرید رضایت دارد.

گواردیولا: امشب سرمربی سیتی باهوش بود!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که جریان بازی منچسترسیتی مقابل اتلتیکومادرید گره خورده بود، فیل فودن با ورود به میدان اوضاع را تغییر داده و تک گل پیروزی بخش سیتی را پایه ریزی کرد. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان این دیدار از نمایش بازیکنان خود ابراز رضایت و تاکید کرد در بازی برگشت نیز سیتیزن ها به دنبال کسب پیروزی خواهند بود.

پپ گواردیولا گفت: "خیلی از عملکرد منچسترسیتی در مسابقه امشب راضی هستم. ما در مقابل یک تیم فوق‌العاده و آماده بازی کردیم و رویارویی با اتلتیکومادرید همیشه سخت است. در نهایت موفق به دستیابی به نتیجه خوبی شدیم، البته موقعیت‌هایی برای زدن گل دوم و سوم نیز داشتیم. اتلتیکومادرید حریف دشواری است و سرنوست مسابقه در مادرید مشخص خواهد شد. ترکیب اتلتیکو مادرید در بازی امشب 0-5-5 بود.

1703616

بازیکنان سیتی تا قبل از تعویض های من نیز خوب بازی می کردند، اما ما می دانیم که گابریل ژسوس و فیل فودن انرژی فراوانی دارند و جک گریلیش نیز از کیفیت بالایی برای حفظ توپ برخوردار است. 

همه ما سرمربیان وقتی تعویض می کنیم در این فکر هستیم که با این تصمیمات شرایط بهتر خواهد شد و این روند گاهی اوقات نتیجه نمی دهد. اگر تعویض شما نتیجه داد که خوب می شود و اگر نه یعنی اشتباه کرده اید.

رویارویی با تیمی با این تجربه فراوان در رقابت های لیگ قهرمانان آسان نیست. قصد داریم در خانه اتلتیکومادرید به گل رسیده و تلاش کنیم تا آنجا نیز برنده شویم. خواهیم دید که چه اتفاقی در دیدار برگشت رخ خواهد داد. حالا پنج روز فرصت داریم تا برای لیورپول آماده شویم و تنها پس از سه روز، نبرد برگشت در مادرید پیش روی ما خواهد بود.  درگیری جک گریلیش در دقایق پایانی؟ ما باید احساسات خود را کنترل کنیم و کاری را که وظیفه داریم در مادرید نیز انجام دهیم."

دیدگاه‌ها