کد خبر : 1818299 | 17 فروردين 1401 ساعت 02:23 | 49K بازدید | 13 دیدگاه

برای صعود تلاش خواهیم کرد؛

سیمئونه: سیتی بهترین تیم جهان است

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید تاکید کرد تیمش در بازی برگشت برای صعود تلاش خواهد کرد.

سیمئونه: سیتی بهترین تیم جهان است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در شبی که حتی یک ضربه هم به سمت دروازه سیتی نزده و در تمام طول 90 دقیقه مشغول دفاع کردن بود، با تک گل کوین دی بروین در استادیوم اتحاد مغلوب این تیم شد. دیگو سیمئونه در پایان این دیدار منچسترسیتی را بهترین تیم جهان توصیف کرد و مدعی شد تیمش با فروتنی تا جایی که بتواند برای درخشش در لیگ قهرمانان مبارزه خواهد کرد.

دیگو سیمئونه گفت: "در نهایت این یک نتیجه بد برای اتلتیکومادرید است، زیرا ما با یک گل مغلوب شدیم و می خواستیم برنده شویم. شب سخت و بسیار دشواری را مقابل یک تیم فوق العاده که بسیار خوب بازی کرد و بازیکنان بزرگی در ترکیب دارد سپری کردیم. ما می خواستیم یک نمایش نزدیک به حریف ارائه دهیم و روی ضدحمله موفق به باز کردن دروازه سیتی شویم. 

1703617

در نیمه اول موقعیتی نداشتیم و هر چند که سیتی نیز به سمت دروازه شلیک نکرد. در نیمه دوم خطرات روی دروازه ما بیشتر شد و در نهایت سیتی به گل رسید . در نهایت منچسترسیتی با نتیجه 1-0 پیروز شد. ما از شور و اشتیاق فراوانی برای صعود در بازی برگشت برخورداریم.

رویکرد متفاوت در بازی برگشت؟ همیشه باید به دنبال عملکرد بهتری باشیم. این یک نبرد طولانی است که به دو قسمت تقسیم می شود، یکی در زمین سیتی و دیگر در خانه ما. البته این موضوع برای سیتی تفاوتی ندارد و آنها احتمالا در بازی برگشت نیز به همین سبک بازی خواهند کرد. آنها احتمالا بهترین تیم جهان هستند، اما ما هم با فروتنی رقابت خواهیم کرد، تا کجا؟ تا جایی که بتوانیم."

دیدگاه‌ها