کد خبر : 1818347 | 17 فروردين 1401 ساعت 12:25 | 16.1K بازدید | 4 دیدگاه

گل جنجالی هفته در بوته کارشناسی؛

کارشناسان داوری: حق با تارتار و ذوب آهن است!

روز گذشته ذوب آهن در روز گل مشکوک نفت مسجدسلیمان، پس از چهار هفته پیروزی، شکست خورد.

کارشناسان داوری: حق با تارتار و ذوب آهن است!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار در حالی مقابل نفت مسجدسلیمان قرار گرفتند که در طول بازی نمایش قابل قبولی را ارائه کردند و با ایجاد فرصت‌های گلزنی مطلوب، تا آستانه گلزنی هم پیش رفتند اما در نهایت این تیم میهمان بود که حریف را از پیش رو برداشت.

اما آنطور که در تصاویر آهسته تلویزیونی مشخص است، نفت مسجدسلیمان در حالت مشکوک به آفساید موفق شد این گل سه امتیازی را به ثمر برساند؛ گلی که سه امتیاز را به این تیم هدیه داد و باعث شد معادلات پایین جدول تغییر کند و جاه‌طلبی ذوب آهن نیز حداقل برای یک هفته متوقف شود.

پس از بازی مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری گفت: نفت برای حداقل امتیاز آمده بود و توانست به برتری برسد، البته با لطف کمک داور دوم بازی آقای پناهی. با اشتباهی که آقای پناهی انجام داد، روند ما را کاملا تغییر داد. می‌توانستیم در نتیجه صفر صفر کارمان را انجام دهیم و اصلا به گل نرسیم اما می‌توانستیم یک امتیاز داشته باشیم. نیاز به کارشناسی قطعا دارد اما اگر آن صحنه آفساید نبود، من از امروز مربیگری را کنار می‌گذارم اما اگر آفساید بود، او داوری را کنار بگذارد.

ویدئو: 249474

در همین خصوص کارشناسان داوری نظرات خود را ارائه کرده‌اند:

* نوید مظفری: حق با آقای تارتار است. مهاجم نفت مسجدسلیمان یک بدن از آخرین مدافع ذوب آهن جلوتر است و در موقعیت آفساید صاحب توپ می‌شود.

* نوذر رودنیل: کاملا مشخص است که گل نفت مسجدسلیمان در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و کمک داور باوجود جایگیری و دید خوب، اشتباه کرد.

* حیدر سلیمانی: مهاجم زرد هنگام ارسال توپ توسط همدسته اش در وضعيت آفسايد قرار دارد و گل مردود است.

دیدگاه‌ها