کد خبر : 1818406 | 17 فروردين 1401 ساعت 18:02 | 13.5K بازدید | 13 دیدگاه

سرمایه‌گذاری ازبکستان در حال جواب دادن است؛

نویدکیا: ایران امکانات سایر آسیایی‌ها را ندارد ولی ...

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تیمش آماده مصاف با پاختاکور است و با شرایط بسیار خوبی پا به این مسابقه خواهد گذاشت.

نویدکیا: ایران امکانات سایر آسیایی‌ها را ندارد ولی ...

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پیش از مصاف با پاختاکور حرف‌هایش را در مورد دیدار روز آینده برابر این تیم ازبکستانی اینطور آغاز کرد: ما چند بازی از پاختاکور را دیده ایم. تجربه من در چنین تورنمنت هایی ثابت می کند که شاید مهم ترین بازی باشد. می دانیم بازی سختی داریم. می دانیم پاختاکور در ازبکستان همیشه مدعی قهرمانی است.بازیکنان خیلی خوبی دارد. کادر فنی خیلی خوبی دارد که توانسته اند چنین تیمی را برای مسابقات آماده کنند. بازی مهمی برای ما است. تلاش می کنیم بازی خوبی ارائه کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. پاختاکور بازیکنان تاثیرگذاری دارد. فوتبال قدرتی خوبی ارائه می دهد. از لحاظ تاکتیکی تیم فوق العاده قوی ای است و این فکر می کنم کار را برای حریفانش سخت می کند. ولی خوشبختانه ما هم تمرینات خیلی خوبی داشتیم. شرایط خیلی خوبی داریم. در چند هفته گذشته بازی های خوبی در لیگ ایران انجام داده ایم و خیلی امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه خوبی هم کسب کنیم.
از محرم نویدکیا در رابطه با سابقه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا پرسیدند و اینکه این سیزدهمین حضور این تیم در این مسابقات است. او در واکنش به این سوال با اشاره به دوران حضور طولانی مدت به عنوان بازیکن در ترکیب سپاهان حرف هایش را اینطور مطرح کرد: ما سال های گذشته باشگاهی بودیم که روند خیلی خوبی داشتیم. سال های سال در بازی های اسیایی بازی کردیم. سه چهار سالی شرایط خوبی نداشتیم و در بازی ها نبودیم. ولی دوباره یکی دو سال است که روند خوب رو به جلویی داریم. سازماندهی باشگاه خیلی خوب بوده است. من در 12 سال گذشته 9 یا 10 سال برای سپاهان در بازی های آسیایی بازی کرده ام. به عنوان بازیکن تجربه بزرگی دارم ولی به عنوان مربی دومین مرتبه است که مسئولیت تیم را برعهده دارم. مرتبه اول تجربه خیلی خوبی بود. مطمئنم به همراه بچه های تیم تلاش می کنیم که شرایط نسبت به دفعه قبل بهتر باشد.

1703773

سوال بعدی از نویدکیا در رابطه با دو بازی کذشته پاختار و سپاهان بود که یکی با پیروزی نماینده ایران خاتمه یافته و یکی با پیروزی نماینده ازبکستان. او در واکنش به این سوال که سومین مسابقه تاریخ دو تیم را چطور  ارزیابی می کند، بیان کرد: مطمئنا در سال‌های گذشته در ازبکستان سرمایه‌گذاری خیلی زیادی روی فوتبال انجام شده است و پیشرفت فوق العاده ای نسبت به سال های قبل دارند. الان می توانیم نتایجش را ببینیم. پاختاکور قهرمانی های زیادی به دست آورده است. در بازی های آسیایی نمایش  های درخشانی در سال های قبل داشته اند و این نشان می دهد که سرمایه گذاری آنها در حال جواب دادن است و رو به جلو حرکت می کنند. همیشه بازی های سختی با پاختاکور داشتیم. خودم مقابل این تیم بازی کردم. می دانم روز به روز در حال حرکت به جلو است.
او سپس با اشاره به شرایط فوتبال در ایران اضافه کرد: ما هم همین کار را به نسبت انجام داده ایم. از بازیکنان با کیفیت و لیگ نسبتا با کیفیتی که داریم این ماجرا مشخص است. از نتایج تیم ملی مشخص  است که فوتبال ما تقریبا رو به جلو حرکت می کند. شاید ما از نظر سخت افزاری نسبت به تیمهای عربی و آسیا شرقی و حتی ازبکستان عقب تر باشیم ولی از نظر فوتبالی و کیفیتی که داریم رو به جلو حرکت می کنیم و اگر بتوانیم مشکلات سخت افزاری‌مان را هم حل کنیم، قطعا تبدیل به باشگاهی خواهیم شد که ساختار بهتری خواهیم داشت و بازیکنان بیشتری به فوتبال اروپا انتقال می دهیم تا از اعتبار فوتبال مان دفاع کنیم.

1703772

دیدگاه‌ها