کد خبر : 1818463 | 18 فروردين 1401 ساعت 01:23 | 35.3K بازدید | 56 دیدگاه

چلسی 1-3 رئال؛ با کریم همه جا برنابئو است

رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه چلسی به پیروزی 3-1 رسید.

چلسی 1-3 رئال؛ با کریم همه جا برنابئو است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی در دیدار امشب به لطف درخشش کریم بنزما و سه گلی که او به ثمر رساند به یک پیروزی درخشان رسیدند و گام بلندی به سوی مرحله نیمه نهایی برداشتند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 5 نصیب چلسی شد. روی پاس خوب انگولو کانته بود که کای هاورتز صاحب موقعیت شد و در حالی‌که ادر میلیتائو را در مقابل داشت، ضربه‌اش را زد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
پنج دقیقه بعد نوبت رئالی‌ها بود که اولین موقعیت خطرناک‌شان را روی دروازه چلسی ایجاد کنند. روی پاس خوب فده والورده، این وینسیوس بود که با پشت سر گذاشتن کریستینسن، صاحب فرصت شد اما ضربه او به تیر عمودی دروازه میزبان برخورد کرد و به بیرون رفت.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل اول بودند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. تا اینکه در دقیقه 21، فرار دوباره وینیسیوس از سمت چپ، رئال را به گل رساند. این ستاره برزیلی که با پاس بنزما در سمت راست محوطه جریمه چلسی صاحب توپ شده بود، با یک ارسال دقیق بار دیگر ستاره فرانسوی را در مقابل دروازه در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه سر قدرتمندانه کار را تمام کرد.

1703857

در حالی‌که چلسی هنوز از شوک گل اول خارج نشده بود، بنزما در دقیقه 24 خود و تیمش را دو گله کرد.
این بار روی یک حرکت از سمت راست بود که ارسال لوکا مودریچ به محوطه جریمه را بنزما بار دیگر با ضربه سری دقیق تبدیل به گل کرد.

1703869

بازیکنان میزبان که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند، برای جبران گل‌های خورده پیش کشیدند اما دفاع منسجم رئال مانع از پیشروی آنها می‌شد.
در مقابل، در دقیقه 33 بود که روی حرکت دنی کارواخال رئال می‌توانست به گل سوم برسد اما کریستینسن به هر شکل ممکن توپ را به بیرون زد.
تلاش بازیکنان چلسی برای جبران گل‌های خوردن ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 40، این تیم به گل رسید. روی ارسال دقیق جورجینیو بود که هاورتز موفق شد با ضربه سر کورتوا را مغلوب کند و اختلاف را به یک گل کاهش بدهد.
رئال می توانست خیلی زود بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما بنزما این بار موفق به گلزنی نشد و در نهایت نیمه اول با همان نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان رسید.

هنوز بازی در نیمه دوم جا نیفتاده بود که یک اشتباه از ادوارد مندی باعث شد تا رئال به گل سوم برسد. دروازه‌بان چلسی که برای مشارکت در بازی تیمی تا میانه زمین خودی جلو رفته بود، در دادن پاس به رودیگر دچار اشتباه شد و بنزما با حضور به موقع و ضربه‌ای دقیق، گل سوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

1703874

بعد از این گل بازیکنان چلسی پیش کشیدند و در دقیقه 50 چیزی نمانده بود که آسپلیکوئتا گل دوم را برای میزبان به ثمر برساند اما ضربه تماشایی او را کورتوا با یک واکنش تماشایی به بیرون فرستاد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و تلاش بازیکنان چلسی برای ایجاد موقعیت ثمری نداشت. در دقیقه 69 همه چیز برای گلزنی لوکاکو فراهم بود اما او که روی ارسال آسپلیکوئتا صاحب موقعیت شده بود، ضربه سرش را به بیرون زد.
یک دقیقه بعد نوبت میسون مونت بود که خود را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما ضربه او نیز راهی به چهارچوب رئال پیدا نکرد.
در دقایق پایانی بازی هم حملات چلسی به موقعیت‌های چندان درخشانی منجر نشد و در نهایت بازی با برتری 3-1 رئال به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها