کد خبر : 1818511 | 18 فروردين 1401 ساعت 23:15 | 26.5K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای جنجالی جو کول؛ ترنت از بکام بهتر است

جو کول، ستاره سابق منچستریونایتد‌ معتقد است که ترنت الکساندر آرنولد پاسور بهتری نسبت به دیوید بکام است.

ادعای جنجالی جو کول؛ ترنت از بکام بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر آرنولد در جریان پیروزی 1-3 لیورپول برابر بنفیکا در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان بار دیگر نمایش خوبی ارائه کرد. 
این بازیکن بارها در سال‌های اخیر با دیوید بکام مقایسه شده است. بکام یکی از بزرگترین بازیکنان منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس به‌حساب می‌آید که جام‌های بسیاری در این کشور، فرانسه، اسپانیا و آمریکا با رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و لس آنجلس گلکسی به‌دست آورده است. 
با این حال جو کول در ادعایی جنجالی گفته که از نظر او، آرنولد حتی از بکام هم بهتر است. او در گفت‌وگو با بی تی اسپورت در تحلیل بازی لیورپول برابر بنفیکا اظهار داشت:« ببینید، این نیازی به صحبت ندارد. این درخشش او شبیه بکام است اما من فکر می‌کنم که او پاسور بهتری نسبت به دیوید بکام است و سانترهای بهتری نسبت به او ارسال می‌کند. این موضوع مهمی است چون بکام بهترین بازیکن نسل من بود.»

 

1691605


این ستاره سابق چلسی همچنین به توانایی ریس جیمز در این پست اشاره کرده و اضافه کرد:« مشکلی که انگلیس دارد این است که ما ریس جیمز را هم در پست دفاع راست داریم. شما نمی‌توانید هیچ‌کدام از این دو نفر را بیرون بگذارید. آنها هر دو ویژگی‌های درخشانی دارند. آیا گرت ساوت‌گیت می‌تواند تاکتیکی برای استفاده هم‌زمان از هر دوی آنها پیدا کند؟»
فردیناند نیز با تایید صحبت‌های جو کول درباره آرنولد گفت:« وقتی یکی از پاس‌های او در بازی روز سه‌شنبه را دیدم جیغ کشیدم و این واکنشی نیست که معمولا با دیدن پاس کسی نشان دهم. پاسی که او ارسال می‌کند خارق العاده است. مسئله نحوه ارسال پاس نیست، بلکه دیدگاهی است که او در زمان ارسال آن دارد.»

دیدگاه‌ها