کد خبر : 1818701 | 20 فروردين 1401 ساعت 10:39 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

در شب تساوی فولاد؛

بازگشت درخشان گردان بعد از 6 سال دوری از آسیا!

سنگربان کهنه‌کار فولادی‌ها نمایش خوبی را از خود نشان داد و توانست با دروازه‌ی بسته فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کند.

بازگشت درخشان گردان بعد از 6 سال دوری از آسیا!

به گزارش "ورزش سه" در جمع بازیکنان باتجربه‌ی فولاد خوزستان، یکی از ستاره‌های کهنه‌کار، شهاب‌الدین گردان است؛ دروازه‌بانی که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان نکونام اضافه شد تا هم در لیگ برتر سنگربان شماره یک فولادی‌ها باشد و هم به دوری 6 ساله خود از رقابت‌های آسیایی پایان بخشد و در کسوت دروازه‌بان برای فولاد در این تورنمنت هم به میدان برود.

آخرین‌بار در فصل 2015-2016 بود که شهاب گردان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با لباس سپاهان حضور یافت و بعد از آن، در تیم‌های پدیده، صنعت نفت، فولاد و ذوب‌آهن حضور داشت که هیچکدام از این تیم‌ها در رقابت‌های آسیایی حضور نداشتند و حضور در ترکیب فولاد در مصاف با الغرافه، باعث بازگشت دوباره‌ی گردان به لیگ قهرمانان آسیا بعد از 6 سال دوری شد.

دروازه‌بان 37 ساله فولاد در شبی که بیشتر توپ و میدان در اختیار شاگردان نکونام بود، روی ضدحملات الغرافه‌ای‌ها غافلگیر نشد و توانست یک سیو خوب از خود به جای بگذارد و دو خروج موفق هم داشت تا با کلین‌شیت فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کند.

عکاس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها