کد خبر : 1818794 | 20 فروردين 1401 ساعت 18:40 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

درگیر مسائلی شدیم که همه چیزمان را به هم ریخته؛

‌موسوی: ورم پایم را که دیدم شوکه شدم

مدافع کناری تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید بازی کردن اریک بایناما در لیگ قهرمانان نشان می‌دهد که او یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است.

‌موسوی: ورم پایم را که دیدم شوکه شدم

احمد موسوی مدافع راست تیم فوتبال گل‌گهر که در جریان دیدار برابر شهرخودرو با مصدومیت مجبور به ترک زمین شد، در گفت‌وگویی با "ورزش سه" درباره این مسابقه که با تساوی سه بر سه خاتمه یافت و یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود، اینطور حرف‌هایش را با اشاره به اینکه تعطیلات به ضرر آبی‌پوشان لیگ برتر شده، آغاز کرد: خب ما در شرایط صعودی بودیم و تیم‌مان خوب نتیجه می‌گرفت. این تعطیلات به نظرم به ضرر گل‌گهر و شاید برخی تیم‌های دیگر شد.
او سپس در رابطه با نتیجه دیدار برابر شهرخودرو نیز گفت: ولی خب در بازی با شهر خودرو غافلگیر شدیم. آنها البته در این چند هفته خیلی خوب نتیجه گرفته‌اند و تیم کاملا قابل احترامی هستند. جوان‌های خیلی خوبی دارد و مربی خوبی هم بالای سر آنها است. غافلگیر شدیم در این مسابقه ولی بچه‌ها با تعصب‌شان بازی را برگرداندند و نشان دادند که روحیه برنده بودن در گل گهر وجود دارد.
احمد موسوی که در نیمه اول مجبور شد جای خودش را به مهدی تیکدری بدهد، در رابطه با صحنه مصدومیت خود نیز حرف زد و در رابطه با آن توضیح داد: دقیقه هفت بازی بود که یک تکل روی پای من زدند. من توپ را زدم و بازیکن حریف هم قوزک پای من را زد. البته قصدی نداشت. همانجا آنی پایم ورم کرد. با دکتر که صحبت کردم مثل اینکه عصبش ضربه خورده بود و سریع واکنش نشان داده بود. همان دقیقه هفت و هشت مصدومیت ایجاد شد ولی سی دقیقه با درد بازی کردم. دیگر اما نتوانستم ادامه بدهم و از کادر فنی خواستم تعویضم کند.

 

1704392


او سپس درباره اینکه چه زمانی به تمرینات باز خواهد گشت، توضیح داد: خب الان در حال مداوا هستم. فکر می‌کنم یکی دو روز دیگر به تمرینات اضافه می‌شوم. خب واقعیت اینکه وقتی برای اولین بار ورم پایم را دیدم، خیلی ترسیده بودم. شوکه شده بودم. بعد که ورم خوابید و چند جلسه کار کردم. همین یک ساعت پیش هم فیزیوتراپی بودم. خدا را شکر شرایطم خوب شده. از فردا تمرینات تیم ما شروع می‎‌شود. یکی دو جلسه آرام با دکتر کار می‌کنم و بعد به تمرینات گروهی اضافه می‌شوم. یک وقفه هم در لیگ هست و آماده می‌شویم برای 6 بازی باقی‌مانده که برایمان خیلی خیلی مهم است.
احمد موسوی در مورد شرایط بدنی خود نیز این‌گونه صحبت کرد: شرایط بدنی‌ام خیلی خوب بود و به شرایط بازی رسیده بودم. اول بازی برایم مصدومیت پیش آمد ولی بدنم را حفظ کرده‌ام برای 6 بازی باقی مانده که چند بازی حساس داریم. امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.
مدافع راست تیم فوتبال گل‌گهر در بخش پایانی صحبت‌هایش ضمن مطرح کردن انتقادی نسبت به فدراسیون و سازمان لیگ، درباره اینکه با توجه به حذف سهمیه در فصل جاری، بازیکنان گل‌گهر با چه انگیزه‌ای فصل را ادامه می‌دهند، اضافه کرد: حالا ما که هدفمان و ذهنمان این است که سهمیه هست و برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم. ضمن اینکه به‌خاطر شخصیت خودمان می‌‍خواهیم رتبه خیلی خوبی داشته باشیم. حالا در حق ما ظلم شد یا هر چیز دیگری، این‌ها همه تاثیرگذار بود. نه فقط کسر هفت امتیاز که در بازی‌های بعدی هم تاثیرگذار بود و این را دیدید. حالا خدا را شکر جمع شد ولی ما می‌خواهیم بهترین رتبه را کسب کنیم برای باشگاه خوب گل‌گهر؛ چون اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد جزو گزینه‌های قهرمانی بود. 
او سپس خطاب به مسئولان فدراسیون گفت: اما گلایه‌ای که هست اینکه نمی‌دانیم سهمیه‌‍ای هست یا نیست. فدراسیون این را به‌طور مشخص اعلام نکرده است. اینکه لیگ ما چه می‌شود؟ این لیگی که بازی می‌کنیم انتهایش به کجا می‌رسد؟ اینقدر درگیر یک‌سری مسائل شده‌ایم که همه چیزمان به هم ریخته است. لیگ‌مان به هم ریخته است. بازی‌ها مدام وقفه دارد. نمی‌دانیم سهمیه هست یا نیست. لطفا این‌ها را برای تیم‌ها مشخص کنند. هر تیمی هدفی دارد. برای ما مشخص نیست که لیگ چه می‌خواهد بشود. واقعا نمی‌دانم فدراسیون چه زمانی می‌خواهد رسیدگی کند.

 

1704391


او سپس در واکنش به این موضوع که اریک بایناما برای استقلال تاجیکستان در مصاف با الریان بازی کرد و حالا می‌تواند در فصل آینده با پیراهن آبی‌پوشان سیرجانی در لیگ برتر فوتبال ایران بازی کند، عنوان کرد: در این مورد همه چیز مشخص بود. وکیل باشگاه، مدیران باشگاه و مربیان در موردش صحبت کردند. به نظرم فوتبالی‌ها می‌دانند ماجرا چه بود و چقدر هم تاثیرگذار بود در فوتبال ما. الان در باشگاه دیگری بازی می‌کند و نشان داد که یک فوتبالیست حرفه‌ای است. حتی در سه بازی‌ای که برای ما سه هیچ کردند، یکی خیلی کم بازی کرد. فوتبالیست جوانی بود که می‌خواست فوتبال بازی کند. جوان خوب و مستعدی بود. ولی شاید اصلا مسئله دیگری بوده است. به هر حال حیف شد. این اتفاق را نمی‌توانند فقط گردن گل‌گهر بیندازند. خیلی افراد دیگر شاید کم کاری‌ کردند ولی ما پاسوزش شدیم. باشگاه، کادر و بازیکنان متضرر شدیم؛ ولی به نظرم خیلی واضح‌تر باید به این ماجرا ورود شود. هنوز هم امیدواریم که امتیازات برگردد ولی این ماجرا خیلی به ما ضرر زد. الان هم که می‌بینید که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند.

موسوی در بخش پایانی صحبت‌هایش با ابراز خرسندی از بازگشت هواداران این‌طور به حرف‌هایش خاتمه داد: واقعا اتفاق بسیار خوشحال کننده‌ای بود. ورزشگاه با حضور هواداران شور و حال گرفته بود. فوتبال بدون هواداران روح ندارد. امیدوارم در آینده دیگر شاهد سکوهای خالی در استادیوم‌ها در هیچ جای دنیا نباشیم.

دیدگاه‌ها