کد خبر : 1819014 | 21 فروردين 1401 ساعت 23:18 | 28.5K بازدید | 12 دیدگاه

هنانوف؛ اشتباهات بد در یک بازی بزرگ

وحدت هنانوف شب پراشتباهی را در ترکیب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم اراک سپری کرد و رد پای او در شکست تلخ تیم پرسپولیس و کنار رفتن از مسابقات حذفی کاملا پیداست.

هنانوف؛ اشتباهات بد در یک بازی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، وحدت هنانوف در صحنه گل نخست تیم آلومینیوم اراک در کورس با محمد علی‌نژاد جا ماند و اشتباه او با بازیخوانی محمد علی‌نژاد همراه شد و در ادامه یک موقعیت خوب برای محمد‌رضا آزادی ساخت تا این بازیکن به یک ضربه بغل پای آرام دروازه تیم پرسپولیس را باز کند. وحدت در ادامه می‌توانست یک گل دیگر را تقدیم اراکی‌ها کند؛ او خوش شانس بود که ضربه پنالتی محمد‌رضا آزادی را احمد گوهری از آن خود کرد. پاس به عقب این مدافع به دروازه‌بان شدت لازم را نداشت و مهاجم آلومینیوم اراک زودتر از احمد گوهری به توپ رسید و برای دروازه‌بان پرسپولیس چاره‌ای جز خطا باقی نماند.

مصدومیت فرشاد فرجی در این بازی که منجر به خروج او از ترکیب تیم پرسپولیس شد کار سرخ‌ها را کمی سخت کرد. این منجر به سه تغییر در ترکیب تیم شد. البته تغییر آرایش خط دفاعی تیم پرسپولیس در این بازی به نسبت بازی قبلی یکی از ایراداتی بود که می‌تواند به تیم وارد کرد. هر گاه تیم در تلاش برای ایجاد ترکیب جدید در خطوط سه‌گانه بود نتیجه عکس گرفت و شاید بعد از گذشت هفته‌های متمادی از لیگ برتر چنین چیزی ضرورت نداشت. به خصوص در خط دفاعی.

به هر صورت پرسپولیس با از دست دادن شانس قهرمانی در جام حذفی در حالی‌که در لیگ برتر در فاصله 6 هفته مانده به پایان مسابقات 6 امتیاز از استقلال عقب است نشان داده در حال سپری کردن یک فصل ناموفق است و به نظر می‌رسد خریدهای پرسپولیس هم نتوانستند کمک حال یحیی باشند. به خصوص وحدت که در بازی امشب نشان داد یک مدافع تراز اول برای سرخ‌ها نیست و تحت فشار مرتکب اشتباهات فاحشی می‌شود که دو تای از آنها را در بازی با آلومینیوم اراک دیدیم.

دیدگاه‌ها