کد خبر : 1819035 | 22 فروردين 1401 ساعت 00:48 | 11.4K بازدید | 5 دیدگاه

باید باتجربه‌تر عمل کنیم تا موفق شویم؛

نکونام: اشتباه کردیم و جریمه شدیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان با تمجید از نمایش شاگردانش، به بی‌تجربگی بازیکنان فولاد و از دست رفتن پیروزی اشاره کرد.

نکونام: اشتباه کردیم و جریمه شدیم

به گزارش "ورزش سه" پس از تساوی مقابل الغرافه، شاگردان جواد نکونام در یک‌قدمی کسب اولین پیروزی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بودند که در واپسین لحظات مسابقه، کارتابیا با گلزنی خود، مانع از برد فولاد شد و بازی با تساوی به پایان رسید تا فولاد خوزستان با 2 تساوی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را دنبال کند.

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان بعد از اتمام مسابقه با شباب الاهلی در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

نکونام در بخش ابتدایی صحبت‌هایش درباره‌ی مسابقه امشب گفت: بازی خوب و جانداری بود و ما می‌دانستیم که از بازی چه میخواهیم. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و به گل هم رسیدیم اما بی تجربگی کردیم و در صحنه‌ای که گل خوردیم، شش بازیکن ما در حمله و در تلاش برای زدن گل دوم بودند و این کار ما را سخت کرد.

سرمربی فولاد با اشاره به کم‌تجربگی بازیکنان توضیح داد: بازی مساوی شد اما به نظرم توانستیم تیم خوب الاهلی را کنترل کنیم؛ تیم ما خوب بازی کرد و به حریف موقعیت ندادیم اما کم تجربگی باعث شد که حریف به گل تساوی برسد.

او با توضیح گروه سختی که فولاد در آن قرار گرفته، گفت: گفته بودم که این گروه سخت است و نتایج و بازی‌ها این مهم را نشان می‌دهد؛ شرایط به صورتی است که تیم‌ها خیلی سخت به هم می‌بازند و بازی‌ها سخت و همراه با استرس هستند.

جواد نکونام در ادامه‌ی صحبت‌هایش درباره‌ی شرایط مسابقه امشب گفت: فقط به خاطر اشتباهی که داشتیم گل خوردیم. مقابل تیم حرفه‌ای و خوبی چون الاهلی نمی‌توان چنین اشتباهی کرد. بازیکنان حریف تا فرصتی نصیب‌شان می‌شد، آن را از دست نمی دادند. به هر حال اشتباه کنی، جریمه می شوی و تیم ما هم گل خورد.

نکونام با اشاره به سبک بازی تیمش ادامه داد: می‌توانستیم ضد فوتبال بازی کنیم اما این کار را نکردیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و به نظرم در صحنه‌ای که گل خوردیم، بی تجربگی کردیم.

سرمربی فولاد در بخش پایانی کنفرانس خبری بعد از بازی با شباب الاهلی، بار دیگر از کم‌تجربگی شاگردانش سخن گفت و توضیح داد: ما برای بردن زحمت کشیدیم اما در این بازی‌ها با چنین اشتباهاتی جریمه خواهی شد و با توجه به شرایطی که داریم، باید بتوانیم از هدف و تیم‌مان محافظت کنیم و نباید راحت فرصت سوزی کنیم.

وی افزود: بازی قبل هم می‌توانستیم راحت سه امتیاز را بگیریم اما با بدشانسی به آن نرسیدیم. این بازی هم تا دقیقه ۹۲ جلو بودیم و بعد گل خوردیم؛ باید با تجربه‌تر عمل کنیم و بازیکنان ما باید مسئولیت پذیرتر شوند تا به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها