کد خبر : 1819037 | 22 فروردين 1401 ساعت 00:53 | 12.3K بازدید | 4 دیدگاه

در شبی که جای جواد خیابانی خالی بود؛

آزادی هت‌تریک در آزادی را پس زد (عکس)

مهاجم جوان آلومینیوم دو گل برای تیمش مقابل پرسپولیس زد تا مرد اول صعود لقب بگیرد؛ او البته شانس طلایی هت‌تریک را با هدر دادن یک پنالتی از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم موفق شد با نتیجه سه بر دو پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران شود.

1704858

شاگردان رحمتی یک‌شنبه شب دست به کار بزرگی زدند و بعد از اینکه دو بار از پرسپولیس عقب افتادند، در نهایت به پیروزی سه بر دو مقابل این تیم دست یافتند. ستاره شماره یک این دیدار کسی نبود جز محمدرضا آزادی که نهایی کننده کامبک رویایی اراکی‌ها در پایتخت بود.

مهاجم سابق تیم‌های تراکتور و استقلال که پیش از این سابقه گلزنی مقابل پرسپولیس با پیراهن سرخ‌پوشان تبریز را داشت در یک‌شنبه شب ابتدا گل اول تیمش را در دقیقه 20 روی پاس علی‌نژاد به ثمر رساند. پرسپولیس اما پیش از پایان نیمه اول گل دوم را زد و دوباره پیش افتاد. 10 بعد از سوپر گل علی‌نژاد در نیمه دوم، این آزادی بود که گل دوم خودش را وارد دروازه میزبان کرد تا آلومینیوم برای اولین بار در این بازی از حریف پیش بیافتد.

1704856

گل دقیقه 65 آزادی در حالی به آخرین گل بازی و عاملی برای پیروزی شاگردان رحمتی در این دیدار حساس تبدیل شد که مهاجم جوان اراکی‌ها در دقیقه 70 شانس ثبت یک هت‌تریک طلایی را در ورزشگاه آزادی داشت اما این شانس را به راحتی از دست داد.

1704857

گوهری که بعد از دریافت گل دوم کمی آشفته به نظر می‌رسد، با یک خطای آشکار در دقیقه 71 تیم حریف را صاحب ضربه پنالتی کرد. رحمتی که تصور می‌کرد آزادی از روحیه خوبی برای زدن پنالتی برخوردار است، او را مامور این کار کرد. مهاجم آلومینیوم اما این ضربه را از دست داد تا در شبی که گزارشگر بازی پیمان یوسفی بود، جای خالی جواد خیابانی به‌شدت احساس شود که می توانست با تلفیق دو "آزادی"، یک جمله جالب دیگر را به لیست جملات قبلی‌اش اضافه کند.

دیدگاه‌ها