کد خبر : 1819056 | 22 فروردين 1401 ساعت 04:13 | 40.3K بازدید | 2 دیدگاه

برد الغرافه با گلزنی ستاره‌ی مالیایی؛

نمایش درخشان عزت اللهی در برد مهم آسیایی

شاگردان آندره‌آ استراماچونی توانستند امشب اولین پیروزی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرند.

نمایش درخشان عزت اللهی در برد مهم آسیایی

به گزارش "ورزش سه" در دومین مسابقه از رقابت‌های هفته دوم گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الغرافه قطر با هدایت آندره‌آ استراماچونی بامداد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه عبدالله الفیصل به مصاف آخال ترکمنستان رفت؛ دو تیم بازی نخست خود را با تساوی سپری کرده بودند، الغرافه مقابل فولاد متوقف شده بود و آخال نیز برابر شباب الاهلی به تساوی رضایت داده بود.

دو تیم نمایش جذاب و پر موقعیتی را از خود نشان دادند و برتری مالکیت با تیم ترکمنستانی بود اما شاگردان استراماچونی از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردند و توانستند به اولین پیروزی خود در این فصل از رقابت‌ها دست پیدا کنند.

1704898

در دقیقه 60، شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال توانست زننده گل اول تیمش باشد و سپس احمد علاء الدین در دقیقه 82 خیال هواداران الغرافه را آسوده کرد و گل دوم را به ثمر رساند تا با این پیروزی، الغرافه با 4 امتیاز صدرنشین گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود.

سعید عزت‌اللهی به صورت فیکس در ترکیب زردپوشان الغرافه حضور داشت و نمایش قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشت و با نمره 7.2 جزو بهترین بازیکنان تیمش بود.

گفتنی است که شیخ دیاباته بازی اول تیمش مقابل فولاد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود اما امشب از ابتدا در ترکیب الغرافه به میدان رفت و نمایش خوبی را از خود نشان داد و با گلزنی در پیروزی تیمش سهیم بود؛ او فصل گذشته در پیراهن استقلال توانسته بود در 6 بازی آسیایی، 5 گل به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها