کد خبر : 1819081 | 22 فروردين 1401 ساعت 11:06 | 14.5K بازدید | 5 دیدگاه

شادی بی سرانجام تیمی که سخت گل می‌خورد

ثبت یک اتفاق نادر علیه فولاد نکونام

فولاد بعد از بازی خوب در برابر الغرافه می توانست در برابر شباب الاهلی اولین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرد اما دقایقی کوتاه برای رسیدن به این مهم کم آورد.

ثبت یک اتفاق نادر علیه فولاد نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تلاش های تیم فولاد برای باز کردن دروازه تیم شباب الاهلی سرانجام در دقیقه 83 جواب داد و ضربه بوحمدان بعد از برخورد به پای احمد نورالهی وارد دروازه تیم اماراتی شد و این اتفاق شادی بیش از اندازه فولادی ها را به همراه داشت . شاید آنها تصور می کردند با حفظ این گل در 7 دقیقه پایانی بازی به اولین سه امتیاز در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا خواهند کرد. خیلی از اهالی فوتبال هم تصور می کردند که این اتفاق رخ خواهد داد چون فولاد از جمله تیم هایی است که بعد از گل زدن سخت گل می خورد و در لیگ برتر فولاد به چنین تیمی معروف است. اما این بار خوش بینی کار دست فولادی ها داد. در حالی که داور رفته رفته خود را برای سوت پایان بازی آماده می‌کرد روی یک نفوذ از جناح چپ فولاد بازیکن ضلع مخالف که از عقب به فضا زده بود یارگیری نشد و به خوبی با حرکت به عمق صاحب توپ شد و به‌راحتی دروازه فولاد را باز کرد.

1704946
1704947

شاید با تساوی در دومین بازی کار فولاد برای صعود سخت شده باشد اما این صعود هم چنان ممکن و امیدوار کننده است. به خصوص با دو بازی خوبی که از فولادی ها دیدیم. آنها در این بازی یک تجربه مهم به دست آوردند. اینکه تا سوت پایان بازی تیم حریف برای جبران گل خورده شانس دارد و دقایق پایانی بازی مهمترین دقایق بازی است به خصوص اگر فولاد نتیجه را از تیم حریف پیش باشد باید با تمرکز بیشتری بازی کند.

دیدگاه‌ها