کد خبر : 1819125 | 22 فروردين 1401 ساعت 13:35 | 10.1K بازدید | 3 دیدگاه

دهمین گل آسیایی دیاباته، این بار با لباس الغرافه

شیخ دیاباته موفق شد برای دهمین بار در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کند.

دهمین گل آسیایی دیاباته، این بار با لباس الغرافه

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته که به همراه استقلال سابقه آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه دارد، شب گذشته موفق شد گل نخست الغرافه را در دیدار سخت و دشوار این تیم مقابل الغرافه به ثمر برساند و آغازگر پیروزی شیرین تیمش باشد.

در لحظاتی که آهال ترکمنستان بازی بهتری نسبت به حریف قطری خود انجام داده بود و حتی این تیم توانست تیرک دروازه الغرافه را نیز به لرزه دربیاورد، این شیخ دیاباته بود که با حضوری به موقع در محوطه شش قدم آهال توانست با یک ضربه سر دیدنی، نخستین گل پلنگ ها را در این تورنمنت به ثمر برساند.

حرکتی که با پاسی بلند از میانه میدان و توسط سوفیان هانی آغاز شده بود، به سمت چپ برده شد تا اینکه همام احمد از سمت چپ توپ را به روی دروازه ارسال کرد و دیاباته با حضوری به موقع در دهانه دروازه، با یک ضربه سر چکشی توپ را به تور دروازه آهال چسباند و گل نخست بازی را وارد دروازه قهرمان ترکمنستان کرد.

این دهمین گل شیخ دیاباته در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود. بازیکنی که سابقه سالها حضور در لیگ فرانسه را در کارنامه دارد، پیش از این 9 بار با پیراهن استقلال در این پیکارها گلزنی کرده بود. او 2 مرتبه دروازه الکویت را باز کرد یک بار نیز مقابل الریان موفق به گلزنی شد تا آبی پوشان راهی مرحله گروهی این پیکارها شوند.

او سپس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2020 دروازه الاهلی عربستان را باز کرد و در دوره گذشته نیز مقابل الدحیل و الشرطه هر کدام 2 گل و مجددا برابر الاهلی عربستان یک گل به ثمر رساند تا شمار گل هایش را برای استقلال به عدد 9 برساند و شب قبل نیز برای دهمین بار در بالاترین از سطح از رقابت های باشگاهی قاره نامش را به عنوان یکی از گلزنان بازی به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها