کد خبر : 1819155 | 22 فروردين 1401 ساعت 16:29 | 15.6K بازدید | 10 دیدگاه

چلسی تیمی نیست که پا پس بکشد

آنچلوتی: مربی ایتالیا نمی‌شوم؛ مسلما به بنزما وابسته‌ایم

کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود گفت که فعلا علاقه ای به کار در رده ملی ندارد. او وابستگی رئال به کریم بنزما را نیز اتفاقی مثبت دانست.

آنچلوتی: مربی ایتالیا نمی‌شوم؛ مسلما به بنزما وابسته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بهترین فرم هفته های اخیر خود به بازی برگشت برابر چلسی رسیده و پس از پیروزی 1-3 دور رفت در لندن، حالا شانس بیشتری برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان دارد. رئال شنبه شب ختافه را با دو گل شکست داد تا به فتح لالیگا نزدیک تر شود و اکنون خود را مهیای بازی فردا برابر چلسی در برنابئو می کند.

1705055

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:«همه دنیا می دانند که بازی فردا چه اندازه دشوار است و مهم نیست که نتیجه بازی رفت 1-3 به سود ما رقم خورد. برای صعود باید مبارزه کرد و زجر کشید.  اطمینان دارم که چلسی کار را برای مان دشوار خواهد کرد. آنها برای صعود همه توان شان را می گذارند.»

ترکیب تیم:« یک تیم فیزیکی و انرژیک؟ خواهیم دید. دوست دارم همان بازی رفت را اینجا هم تکرار کنیم. برای هر چیزی مهیا هستیم و می دانم که احتمالا چلسی تغییراتی در ترکیب خود خواهد داشت.»

پیام برای بازیکنان:«به داشتن این بازیکنان افتخار می کنم و خودم را خوش شانس می دانم. تیم شرایط کنونی را درک می کند و مطمئنم که تمرکزمان را از دست نخواهیم داد. مجموعه ای شاد هستیم و می دانیم که چه چیزی در انتظارمان است.»

1703894

 

شانس قهرمانی:« هیچ تیمی خودش را از پیش قهرمان نمی داند. در لیگ قهرمانان عوامل زیادی تاثیرگذارند و نمی توان تنها روی ایده و تاکتیک حساب کرد.»

داشتن همزمان کریم بنزما و ارلینگ هالند:« چه سوالی! نمی توانم به آن پاسخ بدهم. فقط می توان گفت که کریم بنزما یک مهاجم نوک مدرن است و توقعاتی را که از او می رود، برآورده می کند. او نه تنها در حمله که در دفاع نیز مشارکت فعالی دارد.»
اظهارنظر توماس توخل در نشست خبری و تاکید روی شانس اندک چلسی برای صعود:« تردید ندارم که تمام تلاش خود را می کنند تا به دور بعد بروند. این روح فوتبال است و تیم های بزرگ هرگز تسلیم نمی شوند.»

احتمال قبول هدایت تیم ملی ایتالیا:« چندین بار به این قضیه فکر کرده ام ولی کار روزانه با تیم و بازیکنان را دوست دارم. سال 2018 می توانستم مربی ایتالیا شوم ولی تا زمانی که از کار روزانه خسته نشده باشم، چالش کار ملی را قبول نخواهم کرد. فعلا علاقه ای ندارم سالی سه بار در تمرینات حاضر شوم.»

1703908

 

جدایی از اورتون و آینده در رئال:« تنها باشگاهی بود که حاضر بودم پیشنهادش را قبول کنم. هر پیشنهاد دیگری غیر رئال را رد می کردم و در اورتون می ماندم چون آنجا راحت بودم. اگر در پایان فصل رئال خوشحال باشد، من هم خوشحال خواهم بود. اگر هم نه، به خاطر فرصتی که به من دادند، تشکر خواهم کرد. الان که همه خوشحالیم.»

وابستگی به کریم:« بله، به او وابسته ایم و از این بابت ناراضی نیستم. این یک واقعیت خوب و مثبت است.»

دیدگاه‌ها