کد خبر : 1819132 | 22 فروردين 1401 ساعت 14:07 | 13.8K بازدید | 15 دیدگاه

همه تلاش‌مان را می‌کنیم

توخل: رویاپردازیم ولی شانس زیادی برابر رئال نداریم

سرمربی چلسی شانس صعود تیمش برابر رئال را اندک دانست ولی تاکید کرد که همه تلاش شان را خواهند کرد.

توخل: رویاپردازیم ولی شانس زیادی برابر رئال نداریم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از پیروزی پرگل 0-6 در زمین ساوتهمپتون خود را مهیای مصاف با رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می کند. یک هفته پیش آبی ها در استمفورد بریج 1-3 به رئال باختند تا در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرند. تیم تحت هدایت توخل کار دشواری برابر رئال مادریدی پیش رو دارد که این هفته ها روی دور پیروزی است.

1705014

 

توماس توخل سرمربی چلسی در نشست خبری این بازی گفت:«شانس زیادی برای جبران شکست دور رفت و صعود به نیمه نهایی نداریم. با توجه به نتیجه بازی رفت، تیم مقابل و زمین بازی که برنابئو است، کار دشواری برای صعود داریم. گفتم که شانس کمی داریم ولی بدون فکر کردن به نتیجه بازی رفت، پای به بازی برگشت خواهیم گذاشت و ارزش این را دارد که همه تلاش مان را به کار بگیریم. شب بزرگی خواهد بود و باید در بالاترین سطح بازی کنیم.»

درس گرفتن از شکست بازی رفت:«خیلی چیزها می توان یاد گرفت. نکاتی از بازی قبل یادداشت کرده ام و در این چند روز سعی کردیم نقاط ضعف مان را پوشش بدهیم. از ناکامی در هر بازی می توان درس های خوبی گرفت.»

غایبان چلسی:«هادسن اودوی، بن چیلول و لوکاکو فردا غایب خواهند بود و با ما به مادرید نمی آیند. راس بارکلی بیمار است ولی آسپلیکوئتا تستش منفی شد و به گروه اضافه شده است.»

1704405

 

دو تیم فصل قبل هم در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که چلسی در مجموع 3-1 برد و به فینال رفت. توخل در مورد تفاوت این دو رویارویی گفت:« خیلی متفاوت است ولی در هر صورت این یکی از مهمترین چالش های ما محسوب می شود. سال قبل بازی برگشت در زمین ما بود ولی حالا با توجه به شکست بازی رفت، باید به ورزشگاه رئال برویم. تمام تلاش مان را می کنیم تا به دور بعد صعود کنیم و برای این مهم، باید بهترین بازی را انجام دهیم. این بهترین فرصت برای یادگیری و شاید تجربه ای بی همتا برای ما باشد تا از سقف محدودیت ها گذر کنیم.»
 

تعداد زیاد بازیکنان مسن در رئال و تاثیر این قضیه در بازی فردا:« می‌خواستیم در بازی رفت بازی را فیزیکی کنیم. رئال در تمام فصل با تغییراتی اندک به میدان رفته ولی ما اینطور نبوده ایم. از سوی دیگر لیگ برتر فیزیکی تر از لالیگاست. به‌خاطر توانایی رئال در کاهش سرعت بازی، نتوانستیم در بازی رفت خوب کار کنیم. سال گذشته، در بازی برگشت، ما بسیار پرفشار، جنگنده و سریع بودیم، حتی مواقعی که مالکیت توپ را از دست می دادیم. در بازی رفت، رئال وقتی توپ را از دست می داد، به شدت پرس می کرد و ما توانایی مقابله با این شرایط را نداشتیم. فردا سعی خواهیم کرد بازی را درگیرانه تر کنیم.»

رویای صعود:«ما به یک سناریوی فوق العاده نیاز داریم. با توجه به نام رقیب و ورزشگاهی که در آن به میدان می رویم، چالش فوق العاده سختی در انتظارمان است، اما اجازه داریم رویاپردازی کنیم. گاهی اوقات رویاپردازی مهم است. این زیبایی فوتبال و ورزش است که در آن هر چیزی امکانپذیر خواهد بود.»

دیدگاه‌ها