کد خبر : 1819166 | 22 فروردين 1401 ساعت 17:58 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

این یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ ویارئال است

مورنو: انتظار تقابل با بهترین بایرن ممکن را داریم

جرارد مورنو، ستاره ویارئال‌ می‌گوید انتظار آنها این است که بایرن مونیخ با عملکردی بسیار هجومی مقابل آنها صف‌آرایی کند.

مورنو: انتظار تقابل با بهترین بایرن ممکن را داریم

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال در بازی رفت برابر بایرن مونیخ دست به کار بزرگی زد و موفق شد این تیم را با یک گل در خانه شکست دهد. حتی اگر شاگردان اونای امری دقت بیشتری به خرج می‌دادند ممکن بود با نتیجه بهتری مقابل بایرن به پیروزی برسند. تیم اسپانیایی فرداشب در بازی برگشت مهمان بایرن خواهد بود و به دنبال تاریخ سازی و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان است.

جرارد مورنو، ستاره ویارئال پیش از بازی این تیم برابر بایرن مونیخ گفت: "بدیهی است اگر این مهم‌ترین نباشد قطعاً یکی از مهم‌ترین مسابقات تاریخ ویارئال محسوب می‌شود. ما به رقابت خواهیم پرداخت و سخت تلاش می‌کنیم. انتظار بازی متفاوتی نسبت به دیدار رفت دارم زیرا آنها برای رسیدن به نیمه نهایی بسیار هجومی خواهند بود."

1705065

مورنو در ادامه گفت: "شما باید از عملکرد خود‌تان لذت ببرید. ما در حال انجام یک چالش عالی در اروپا هستیم. در حال حاضر با بهترین‌های جهان بازی می‌کنیم. اما ما نمی‌خواهیم اینجا بمانیم، می‌خواهیم قدم‌های بیشتری برداریم. من می‌خواهم از بازی خودم لذت ببرم و در عین حال این را هم می‌خواهم که به پیروزی برسیم. ما انتظار تقابل با بهترین بایرن را داریم. همچنین به دنبال این هستیم که بهترین نسخه خود را ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها