کد خبر : 1819170 | 22 فروردين 1401 ساعت 18:43 | 20.2K بازدید | 5 دیدگاه

با تایید بشیکتاش، بازگشت میرالم پیانیچ به بارسا

باشگاه بشیکتاش اعلام کرد که علاقه‌ای به تمدید قرارداد قرضی یا خرید دائمی میرالم پیانیچ ندارد.

با تایید بشیکتاش، بازگشت میرالم پیانیچ به بارسا

 به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ پس از چهار فصل حضور موفق در یوونتوس، تابستان 2020 در جریان معاوضه با آرتور ملو به بارسلونا پیوست. اولین فصل حضورش در جمع کاتالان‌ها برای او خوب پیش‌ نرفت و در حالی‌که تا سال 2024 با کاتالان‌ها قرارداد دارد، در نهایت در تابستان گذشته با قرارداد قرضی یک‌ساله راهی بشیکتاش ترکیه شد. او با پایان قراردادش باید برگردد اما در این میان ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا در برنامه‌هایی خود جایی برای پیانیچ ندارد و علی‌رغم تایید کیفیت فوق‌العاده او، علاقه‌ای به همکاری با این هافبک بوسنیایی ندارد.

1701296

 

از سوی دیگر بشیکتاش هم می‌تواند قرارداد او را قطعی کند هرچند مشکل اصلی برای نهایی‌کردن قرارداد پیانیچ با بشیکتاش موضوع دستمزد این بازیکن است که در حال حاضر باشگاه ترکیه‌ای 2.75 میلیون یورو پرداخت می‌کند و برای نهایی کردن باید مقررات جدید یوفا در دستور کار قرار گیرد.

1633411

 

در همین رابطه مدیر ورزشی بشیکتاش به خبرنگاران گفت:« پیانیچ در ماه ژوئن و با پایان قراردادش به بارسلونا باز خواهد گشت. درخواست خرید یا نهایی کردن انتقال قرضی را نخواهیم داد چون این بازیکن در برنامه سرمربی ما جای ندارد و باید به دنبال گزینه‌های مد نظر مربی خودمان باشیم.»

دیدگاه‌ها