کد خبر : 1819202 | 22 فروردين 1401 ساعت 22:30 | 38.5K بازدید | 8 دیدگاه

رومانو هم تایید کرد؛ لواندوفسکی در راه بارسلونا

فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی نیز شایعات انتقال رابرت لواندوفسکی به بارسلونا را تایید کرد.

رومانو هم تایید کرد؛ لواندوفسکی در راه بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای تکمیل پروژه بازسازی خود به دنبال یک مهاجم جدید است و با توجه به دشواری‌های توافق با ارلینگ هالند، آنها در روزهای اخیر به سراغ ستاره لهستانی و باتجربه بایرن مونیخ رفته‌اند. فابریتزیو رومانو مدعی شد رابرت لواندوفسکی در حال حاضر در حال سوال و جست‌و‌جو از برخی بازیکنان در مورد فضای شهر بارسلونا و زندگی و بازی کردن در این باشگاه است. خود این بازیکن آماده و علاقه‌مند انتقال به بارسلونا است، اما تاکنون چیزی در مورد آینده خود به مدیران باشگاه بایرن مونیخ اعلام نکرده است.

1705104

ژاوی علاقه زیادی به رابرت لواندوفسکی دارد و همین حالا نیز مذاکراتی بین مدیر برنامه این ستاره لهستانی ‌و باشگاه بارسلونا آغاز شده است. باشگاه اسپانیایی در حال آماده سازی قراردادی دو یا سه ساله با دستمزد ناخالص در حدود 35-40 میلیون یورو بوده و احتمال دارد این رقم مورد قبول لواندوفسکی قرار بگیرد. اما مشکل اینجاست که بایرن مونیخ تنها در صورتی به لواندوفسکی اجازه جدایی می‌دهد که جانشین مناسبی برای این بازیکن پیدا کرده باشد و تا این لحظه که این اتفاق رخ نداده است. 

اگر بایرن مونیخ موفق به جذب مهاجم بزرگی در فصل تابستان نشود، رابرت لواندوفسکی در فصل پایانی قرارداد خود نیز با لباس این باشگاه بازی کرده و در نهایت در تابستان سال 2023، بایرن را بعد از یک‌دهه به‌صورت رایگان ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها