کد خبر : 1819298 | 23 فروردين 1401 ساعت 13:05 | 35.4K بازدید | 23 دیدگاه

با کنایه به فرهاد مجیدی

سعادتمند: الان هم من مقصرم!

شکست استقلال برابر نساجی واکنش مدیرعامل سابق این باشگاه را به دنبال داشت!

سعادتمند: الان هم من مقصرم!

به گزارش "ورزش سه" مدیرعامل اسبق استقلال که در زمان حضورش در این باشگاه، مشاجرات متعددی را با فرهاد مجیدی، سرمربی وقت استقلال پشت‌سر گذاشته بود، با حذف استقلال برابر نساجی، فرصت را برای کنایه زدن به مجیدی مغتنم شمرد.
احمد سعادتمند که با سفر بدون دستاوردش به  ایتالیا به بهانه مذاکره برای توافق با استراماچونی برای بخشش بخشی از قراردادش ناگهان مدعی مذاکره با این سرمربی برای بازگشتش به استقلال شده بود، در آستانه بازی با پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی سال ۹۹، موجبات دلخوری فرهاد مجیدی را فراهم کرده بود و به عقیده بسیاری استعفای مجیدی پیش از دیدار برابر تراکتور به دلیل رفتارهای سعادتمند، نقش زیادی در ناکامی این تیم برابر تراکتور داشت.
اکنون سعادتمند با انتشار تصویری از خودش در شهر رم، کنایه‌ای هم به فرهاد مجیدی زده و در این استوری نوشته است:" فکر کنم چون سه فصل پیش رفتم ایتالیا، فصل اول به تراکتورسازی، فصل دوم به فولاد و فصل سوم به نساجی باختیم!!! و در نگرفتن سه جام کاملا من مقصرم...
واقعا امشب، شب نشستن سیدحسین رو نیمکت بود؟"
البته مجیدی نشان داده در چنین موقعیت‌هایی هرگز جواب چنین طعنه‌ و کنایه‌هایی را نمی‌دهد. مخصوصا که سعادتمند دیگر نقشی در بدنه فوتبال هم ندارد.

1705251

دیدگاه‌ها