کد خبر : 1819337 | 23 فروردين 1401 ساعت 16:46 | 18.8K بازدید | 4 دیدگاه

ماگات روزی ۱۰ کیلومتر تا محل تمرین را رکاب می‌زند!

سرمربی سابق اشکان دژاگه و علی کریمی، عادت خاصی برای حفظ تناسب اندامش دارد.

ماگات روزی ۱۰ کیلومتر تا محل تمرین را رکاب می‌زند!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از بیلد، اینجا ماگات برای بیدار ماندن تلاش می کند. مربی هرتا، فلیکس ماگات از تیم خود خواستار مبارزه، تعهد و اراده ای سرکوب ناپذیر است که خودش بهترین نمونه آن را ارائه می‌دهد.
این مربی درگفت‌وگو با رسانه بیلد می‌گوید:"من سعی می کنم هر روز ورزش کنم تا کاری برای سلامتی خود انجام دهم. من زمان زیادی برای انجام آن در محل کار ندارم، بنابراین باید راه حل های دیگری پیدا کنم. به همین دلیل است که من تا جایی که ممکن است با دوچرخه به تمرین می‌روم."
حدود ۱۰ کیلومتر از کودام تا زمین تمرین هرتا در وستند  راه است که تقریباً همه آن سربالایی است و ۱۰ کیلومتر هم در بازگشت راه در انتظار فلیکس است. ماگات می‌گوید:«البته من دوچرخه برقی ندارم، ترجیح می‌دهم خودم رکاب بزنم.»
این اولین بار نیست که ماگات دوچرخه سواری می‌کند. او این کار را در یک ایستگاه مربیگری دیگر هم انجام داده است:"من در سال ۲۰۱۴ در فولام حضور داشتم، همیشه با دوچرخه به تمرین می‌رفتم و نیمی از لندن را می‌پیمودم. من فقط از دوچرخه سواری لذت می برم."
آخرین باری که ماگات بدون باشگاه بود، همیشه چهارشنبه ها در مونیخ برای ضربه‌زنی با یک قهرمان دیگر در سالن ملاقات می‌کرد. ماگات با قهرمان جهان، لوتار ماتئوس شصت‌ساله و دیگر حرفه‌ای‌های سابق، توپ را تعقیب می‌کرد و خود را آماده نگه می‌داشت. اکنون او دیگر نمی‌تواند در جلسات شرکت کند، در عوض دوچرخه‌سواری می‌کند و رویکردی خاص برای تناسب اندام خود در‌پیش گرفته است.
ماگات با خنده می‌گوید:«من همیشه از پله‌های هتل بالا می‌روم، هیچگاه از آسانسور استفاده نمی‌کنم.» دقیقاً به همین دلیل است که راه پله‌های نفرین‌شده‌ی او برای سال‌ها بخشی از هر برنامه تمرینی بدنسازی برای تیم‌هایش بوده است.
این دقیقاً همان اراده‌ای است که هرتا در پنج فینال آخر برای بقا در بوندسلیگا به آن نیاز دارد.

1705330

دیدگاه‌ها