کد خبر : 1819591 | 25 فروردين 1401 ساعت 19:30 | 24.6K بازدید | 6 دیدگاه

فردیناند: بازیکنان اتلتیکو باید از خودشان خجالت بکشند

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد‌ به‌شدت از رفتار بازیکنان اتلتیکو مادرید در دیدار برابر منچسترسیتی انتقاد کرد.

فردیناند: بازیکنان اتلتیکو باید از خودشان خجالت بکشند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان منچسترسیتی بود و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت موفق شده بودند با تک گل کوین دی بروین در ورزشگاه خانگی‌شان به پیروزی برسند و در نهایت همین گل باعث پیروزی آنها در مجموع دو بازی رفت و برگشت و صعود به مرحله نیمه نهایی برای مقابله با رئال مادرید شد. 
در دقایق پایانی بازی و در حالی‌که اتلتیکو هجوم همه جانبه‌ای را روی دروازه سیتی تدارک دیده بود درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم به‌وجود آمد که یک کارت قرمز را نیز برای این تیم به‌همراه داشت. 

 

1705699


بازیکنان اتلتیکو معتقد بودند که سیتیزن‌ها در حال اتلاف وقت بازی هستند و قصد دارند مانع از به نتیجه رسیدن حملات این تیم شوند و همین موضوع جو بازی را به‌شدت متشنج کرد. 
فردیناند پس از سوت پایان بازی در استودیو بی تی اسپورت گفت:« بازیکنان اتلتیکو مادرید رفتارهای زننده‌ای از خودشان نشان دادند. آنها باید از اقداماتی که در زمین به‌نمایش گذاشتند از خودشان خجالت بکشند. خصوصا رفتاری که ساویچ در زمین نشان داد.»
این مدافع سابق یونایتد درباره شرایط بازی اظهار داشت:« می‌توان به سبک بازی که این تیم در این دیدار به‌نمایش گذاشت آفرین گفت. آنها نتوانستند ریتم بازی سیتی را بگیرند و آنها را از جریان بازی خارج کنند. از نگاه فوتبالی قابل تحسین بودند اما بعضی از اقداماتی که در پایان بازی انجام دادند؛ درست نبود.»

دیدگاه‌ها