کد خبر : 1819599 | 25 فروردين 1401 ساعت 12:22 | 16.1K بازدید | 4 دیدگاه

ستایش نشریات اسپانیا از نمایش تیم سیمئونه (عکس)

دو نشریه مارکا و آاس از عملکرد شب گذشته اتلتیکو مادرید مقابل منچستر سیتی تمجید کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه دیدار شب گذشته اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی گلی نداشت و نهایتاً شاگردان پپ گواردیولا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کردند اما این مسابقه خالی از جنجال نبود.

در جریان این بازی شاهد درگیری‌های عجیب بودیم که به بعد از دیدار نیز کشیده شد و حتی در تونل ورزشگاه برخی بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند؛ اتفاقی که کمتر در در دیدارهای اروپایی آن هم مسابقاتی در سطح لیگ قهرمانان اروپا شاهد آن بوده‌ایم.

با این حال هر طور که بود منچستر سیتی موفق شد به لطف گلی که دی‌بروین در بازی رفت به ثمر رساند؛ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود و آنها کمتر از دو هفته دیگر دیدار رفت خود برابر رئال مادرید را برگزار خواهند کرد.

قابل پیش بینی بود که بعد از این بازی مهم و البته اتفاقات رخ داده در آن روزنامه‌های ورزشی اسپانیا صفحه اصلی امروز خود را به آن اختصاص دهند.

1705743

مارکا؛ شجاعت بدون پاداش- اتلتیکو تا پایان در برابر سیتی که کار خاصی انجام نداد تلاش کرد. اتلتیکو بهتر بود اما نتوانست گل برتری را به ثمر برساند.

1705742

آاس؛ یک قدم کم آوردن- اتلتیکومادرید در آستانه رساندن کار به وقت‌های اضافه بود. اشاره به نقل قول گواردیولا که بعد از بازی تاکید کرد این‌گونه مقابل رئال مادرید نتیجه نخواهند گرفت.

دیدگاه‌ها