کد خبر : 1819604 | 25 فروردين 1401 ساعت 12:48 | 31K بازدید | 11 دیدگاه

تاریخ‌سازی جدید گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا

با صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان یک رکورد جدید به نام پپ گواردیولا به ثبت رسید.

تاریخ‌سازی جدید گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل گذشته تا آستانه فتح اولین جام لیگ قهرمانان اروپای تاریخ خود پیش رفت اما شاگردان پپ گواردیولا در دیدار فینال با یک گل کار را به چلسی واگذار کردند تا این حسرت برای آنها همچنان ادامه داشته باشد.

با این حال سیتی امیدوار است که در این فصل بالاخره به این مهم دست پیدا کند و تحت هدایت پپ گواردیولا فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

سیتیزن‌ها شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در وندا متروپولیتانا به مصاف اتلتیکو مادرید رفتند و با کسب یک نتیجه تساوی بدون گل راهی مرحله بعد شدند.

1705755

صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی باعث شد یک رکورد ویژه در کارنامه پپ گواردیولا به ثبت برسد. او به اولین مربی تاریخ تبدیل شد که 9 بار توانسته تیمش را به جمع چهار تیم پایانی چمپیونزلیگ برساند. او چهار بار با بارسلونا، سه بار با بایرن و دو‌ بار با منچستر سیتی موفق به انجام این کار شده تا در لیگ قهرمانان اروپا تاریخ‌ساز شود.

در فاصله کمتر از دو هفته دیگر منچسترسیتی دیدار رفت خود برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهد کرد. پپ گواردیولا بعد از بازی دیشب تیمش تاکید کرد که آنها نمی‌توانند این‌گونه برابر رئال نتیجه بگیرند. با این وجود بسیاری شانس سیتی را برای فینالیست شدن در این فصل از لیگ قهرمانان بیش از رئال می‌دانند.
 

دیدگاه‌ها