کد خبر : 1819629 | 25 فروردين 1401 ساعت 15:20 | 20.6K بازدید | 5 دیدگاه

لوکا تونی:

درگیری بازیکنان سیتی و اتلتیکو تقصیر فودن بود

لوکا تونی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا‌ می‌گوید فیل فودن مقصر حواشی ایجاد شده در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بوده است.

درگیری بازیکنان سیتی و اتلتیکو تقصیر فودن بود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و به تساوی 0-0 برابر این تیم رضایت داد. 
شاگردان پپ گواردیولا با این نتیجه موفق شد به لطف تک گل کوین دی‌بروین در بازی رفت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده و حریف رئال مادرید در این مرحله شدند. 
در دقایق پایانی این بازی و در حالی‌که حملات همه‌جانبه اتلتیکو برای رسیدن به گل شدت گرفته بود، درگیری شدیدی بین بازیکنان ایجاد شد که واکنش‌های بسیاری را به‌همراه داشت. 

 

1705698


لوکا تونی پس از پایان بازی در گفت‌وگو با آمازون پرایم در این‌باره اظهار داشت:« این خطا وحشتناک بود. فلیپه اشتباه کرد و من حتی نمی‌دانم چرا شکایت داشت. او می‌دانست که کمک داور ویدیویی حاضر است و ‌از عمد به حریف لگد زد.»
این ستاره سابق تیم ملی ایتالیا با اشاره به شیطنت بازیکن جوان سیتی گفت:« این خط شدید بود اما فودن به دنبال دردسر می‌گشت. او بیرون از زمین قرار داشت اما پس از آن خودش را به داخل زمین آورد تا وقت را تلف کند. این تصاویر بدی هستند، بهتر بود که بازیکنان عصبانیت را کنترل می‌کردند اما من می‌دانم که کار آسانی نیست. همه آنها اشتباه کردند. این حجم از عصبانیت اغلب باعث اشتباهات بسیار زیادی می‌شود.»
درگیری بازیکنان اتلتیکو و سیتی تنها به زمین محدود نشد و بحث و تنش درگرفته پس از سوت پایان بازی در رختکن منتهی به تونل نیز ادامه داشت که با دخالت ماموران امنیتی پایان گرفت.

دیدگاه‌ها