کد خبر : 1819726 | 26 فروردين 1401 ساعت 13:17 | 29K بازدید | 7 دیدگاه

تبعات درگیری با سیتی؛ ساویچ تهدید به مرگ شد

لیام گلگر، خواننده سابق اوسیس و هوادار منچسترسیتی، در اقدامی عجیب استفان ساویچ را به مرگ تهدید کرد.

تبعات درگیری با سیتی؛ ساویچ تهدید به مرگ شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و برابر این تیم به تساوی بدون گل رسید. 
شاگردان پپ گواردیولا به لطف پیروزی 0-1 در بازی رفت موفق شدند با پیروزی در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر اتلتیکو راهی مرحله نیمه نهایی شده و حریف رئال مادرید شوند. 
اتفاقات عجیبی در دقایق پایانی این بازی رقم خورد که به نظر می‌رسد تبعات آن همچنان ادامه دارد. بازیکنان اتلتیکو مادرید در لحظات پایانی بازی به شدت با یکدیگر درگیر شدند و یکی از بازیکنانی که در متن این درگیری قرار داشت ساویچ بود. 

 

1705960


این بازیکن در جریان تنش ایجاد شده در زمین بازی با فیل فودن برخورد کرد و پس از آن نیز اقدام به کشیدن موهای جک گریلیش کرد. او همچنین پس از سوت پایان بازی در تونل منتهی به رختکن نیز با بازیکنان سیتی درگیر شد و قصد ضربه زدن به کایل واکر را داشت که در نهایت با دخالت دیگر بازیکنان، مقامات و پلیس اسپانیا این غائله هم ختم شد. 
حالا لیام گلگر با انتشار توییتی در صفحه‌اش در توییتر این بازیکن را تهدید کرده است. او نوشت:« استفان ساویچ، این یک تهدید است. اگر روزی با تو برخورد کنم باید خودت را مرده بدانی.»
این پیام نیمه شب گذشته در توییتر منتشر شد و به نظر می‌رسد که گلگر همچنان پس از گذشت 24 ساعت از این که ساویچ چنین برخوردی را در زمین با بازیکنان سیتی داشته ناراحت وعصبانی است.

دیدگاه‌ها